Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor og EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk maks fruktbarhet i går og i dag... På dag 10 og 11 i syklus!! ?? Så merkelig! Jeg pleier ikke å ha EL før ca rundt 22 og 23 dag.

Noen andre som har opplevd det noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL kan jo flytte seg. Jeg har brukt den i 2 mnd, og har hatt max på dag 15 og 16 ca.

Men da jeg ble gravid med førstemann så ble jeg faktisk gravid et par dager før mensen skulle komme.

Skrevet

Jeg bruker CBFM jeg også men vet ikke helt om jeg stoler på den. Eggløsningen er på fullstedig forskjellige dager i syklusen, mens syklusene er like lange. Dessuten har den gitt feil resultat flere ganger. (jeg har nemlig testet med å holde en sticks under vann, den avleste eggløsning alikevel)

Skrevet

annie 20:51 her

Min CB har vist EL samtidig med EL-slim begge mnd, så det stemmer her iallfall!

Skrevet

HI her...

Jeg har prøvd CBFM i mange måneder nå, og blir ikke klok på den... Men kanskje det klaffer for oss også en gang...

Du som har prøvd å holde en av stixene under vann: Var den registrert som lav, eller middels da? Veldig rart at den slo ut på noe i det hele tatt!

Lykke til, håper spirene deres sitter snart :-)

Skrevet

Jeg ble gravid takket være min iallefall; den mnd jeg ble gravid kom EL en hel uke senere enn vanlig !!

Så det betyr at hadde det ikke vært for monitoren så hadde kosen vært avsluttet en uke FØR eggløsning...

(jepp, etter 2,5 år med prøving, så blir sexlivet noe lite spontant gitt...)

Skrevet

Den registrerte eggløsning (3 barer). Jeg gjorde det fordi jeg klenge hadde mistenkt at den ga feil svar, fordi svarene på monitoren stemte ikke overens med kroppen min, (sekret, slim etc).

Skrevet

Den registrerte eggløsning (3 barer). Jeg gjorde det fordi jeg klenge hadde mistenkt at den ga feil svar, fordi svarene på monitoren stemte ikke overens med kroppen min, (sekret, slim etc).

Skrevet

Hi her...

Det er jo ganske utrolig, eller, mest kjipt, egentlig... Jeg trodde man kunne stole helt og holdent på CBFM, men tydeligvis ikke...

Har du snakket med produsentene om dette?

Skrevet

Ja, men de kunne ikke finne feil ved den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...