Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hvordan gjør man det? Har alltid hatt vanlig avtrekksvifte, men nå har vi kullfiltervifte. Mannen står og vasker den i kummen med zalo, men jeg leser noen steder på nettet at den ikke kan rengjøres, bare byttes. Stemmer det? Og kan vi bruke filteret igjen nå som det er vasket, eller må vi klare oss uten til vi får kjøpt nytt?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Man kan godt vaske det noen ganger. Du ser selv når den er klar for bytting. Jeg legger dem i blødt i zalo og vann, og så skylles de godt etterpå. Da holder de lenger. Skrubber man for mye risikerer man at de blir "slappe".
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ok, nå er jeg usikker her.. Det her er en slags metallnetting.. Er det det som er kullfilteret? Tror ikke jeg kan skrubbe den slapp for å si det sånn... Googlet kullfilter og da ser det ut som det er tjukke svarte plater..?? Men det kan ikke jeg se inni vifta vår. I alle dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå