Gå til innhold

wii eller ps3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har tenkt å kjøpe for å ha noe å gjøre om kveldene, noe vi kan ha det morsomt med og være sammen om. Hva er gøyest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva slags spill dere liker.

Vi har PS3, syns Litle Big Planet og StarWars Lego er drit gøy, og vi spiller det en del sammen, men vi begge liker temmelig god sloss spill, og av de PS3 har, er de fleste bare 1 player.

Vet ikke hvordan det er med Wii

Skrevet

Takk for innspill! Flere erfaringer?

Skrevet

Hei.

har hatt de fleste, men har endt opp med wii. Her har du veldig mange spill hvor du bruker kroppen, noe som igjen gjør at man ikke "bare" sitter og spiller. Mannen min har aldri hatt int for noen slags spill, men synes noen av spillene på wii'en er veldig morsomme. så vil du gjøre noe mer enn bare å spille spill er wii'en kjempe morsom.

Skrevet

lurer på wii eller ps3 til jul til en 8-åring, har wii også vanlige bilspill, fotballspill osv? han har ønska wii en stund pga bevegelsesspilla, men det er jo også kommet til ps3 nå, ser wii er billigere, men er veldig usikker på utvalget av spill??

Skrevet

Så bra med flere innspill. Noen som kan si noe om de største forskjellene på disse to?

Skrevet

Vi har prøvd begge. Opplegget som er kommet til ps3 er suverent!

I motsetning til wii så må du kalibrere kroppen på ps3.

Jeg stemmer for ps3.

Skrevet

Har ps3 til min sønn på snart 6. Det som er til så små barn er at det er lite spill til den aldren, men kommer jo flere selvfølgelig. Litt mere å velge i til wii. Synes wii er moro pga av bevegelse biten. Stemmer det at enn kan få det til ps3 også nå? Ps3 kan jo brukes til en del mere da enn bare enn spillkonsoll.

Skrevet

Ja. Man får kjøpt tilsvarende opplegg til ps3 nå. Men det er et kamera istedenfor en sensor som på wii, så mulighetene er flere.

Når småttisen her i huset spilte så spilte han noe som het eye-pet. Vi kalibrerte så det matchet kroppen hans, på skjermen så så det ut som det var et lite dyr som løp rundt i stua her, som småttisen kunne klappe osv.

Vi voksne hadde det ustyrtelig gøy med botcha, pil- og bueskyting osv.

Vi har ingen av maskinene selv, men har lånt en stund. Vi ender nok opp med ps3 nå som de også har de bevegelsesgreine.

Skrevet

WII!

vi har både wii og ps3 men ps3 blir veldig lite brukt pga den har mindre/vanskeligere spill. Her blir ps3 maskinen kon brukt til å se filmer omtrent :/

Wii maskinen er mye morsommere både for barn/voksne og har jo masse spill å velge i :)

Skrevet

Takk for innspill! Hvis det er kommet med bevegelses-"greier" på ps3, blir det jo mye morsommere. Har prøvd mange av sportene på wii, og synes det er veldig gøy. Er jo kanskje en fordel at det er flere funksjoner, særlig siden vi likevel snart trenger ny dvd /blueray. Mannen har mest lyst på ps3, men jeg har prøvd det så lite, og vet jeg liker wii...

Ser jo ut som flest her heller mot ps3. Og så kommer noen og synes wii er best, og jeg vet ikke hva jeg vil ha...

hehe, takk likevel:-)

Skrevet

flere som har innspill?? Var på en spillbutikk idag og spurte, der mente han i kassa at wii kanskje var mere barnevennlig, og flere og billigere spill.. men så var det en kunde der akkurat da, som mente at skarphet og bilder og slikt var mere ekte og bedre på ps3 og at nå har jo wii vært noen år og blir kanskje snart erstattet av wii2 eller noe.. hmmmm

Skrevet

sier som han kunden i butikken. Bildekvaliteten på PS3 sine spill kan ikke sammenlignes med Wii sitt. Kommer flere og flere barnevennlige spill på PS3. Vi har hatt begge deler, men har nå solgt unna Wii nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...