uxfred Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Vi venter barn nr 2 i beg. av desember og planlegger en tur til litt varmere strøk i mars - 11. Er det noen som kan komme med noen tips på hvor vi bør dra ? Noen som har erfaring med å dra avgårde med en så liten baby ?
Mazza** Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 hadde reist enten til kanariøyene hvis du ikke skal så langt, eller Thailand hvis du vil langt hehe...jeg reiste til Usa alene da sønnen min var 7 uker, det var ikke no problem på flyet eller noe. Hadde ikke med meg vogn, men kjøpte når jeg kom ned dit.....ellers ammet jeg jo bare så lite stress sånn....
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Vi dro til Gran c når minsten var 2 måneder og elste 18 måneder. Gikk stråååålende. Skulle gjerne vært der mer enn 2 uker.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Vi var i Spania, utenfor Alicante.. husker ikke hva det her, *lenge siden* Men det var i Mai, da var det helt ok temperatur Vet ikke hvordan det er der i mars. Var ingen problem med å dra med babyen. Kost seg med lite klær og var i godt humør På flyet ammet jeg, så sovnet klumpen og fikk ikke vondt i ørene Masse lykke til og god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå