Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Er det greit at en 24 år gammel gutt er sammen med en 15 år gammel jente? Jenten er ikke spesielt moden for alderen, og jeg kan ikke for at jeg tenker at det er "feil" og at gutten har dårlig dømmekraft. Jeg vet jo at jeg ikke har noe med det å gjøre, men kan ikke for at jeg reagerer litt på det. Hva mener dere, er det greit, eller er det "feil" at en 24 år gammel gutt er sammen med en 15 år gammel jente?
Gjest ->>- Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Det er feil at et hvilket som helst voksent menneske er i et forhold med noen som ikke har nådd den seksuelle lavalder. Samme faen om de påstår de ikke puler.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Den aldersforskjellen er uheldig når den ene er så ung som 15 år etter min mening.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Hvis jeg noen gang får ei jente og en voksen MANN på 24 år legger seg etter datteren min, så henter jeg hagla..Men er redd for at min samboer kommer meg i forkjøpet..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Nettopp det jeg mener også. Takk for bekreftelse på at jeg ikke er alene om å tenke slik!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Når jeg var 15 år så ble jeg sammen med en på 24 år. Vi var sammen i nesten 3 år. Og vi hadde ikke sex før jeg fyllte 16. Men....han var voldelig mot meg og var utrolig kotrollerende!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Da jeg var 15 ble jeg sammen med en på 26år. Vi var sammen i 3 år. Jeg har en datter på 10 nå og jeg har spurt mamma hvorfor hun tillot det. Som hun sa, jeg var en helt ustyrlig tenåring, og det var faktisk en "bra" ting, om man kan kalle det det, for da ble jeg plutselig helt forandret. Hun hadde faktisk en alliert i han, for til tross for hans valg av kjæreste så var han veldig ordentlig. Hardtarbeidene og ellers en fornuftig kar. Men egentlig syns jeg det er ekkelt å tenke på nå.. Jeg tviler på om jeg hadde vært like "raus" som foreldrene mine, hadde det vært snakk om min datter........... (han er ikke faren hennes, jeg ser det kunne tolkes litt sånn)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Jeg ble sammen med en på 25 da jeg var 15 år. Hadde ikke sex før jeg fylte 16. Har i dag ett barn sammens, og er i lag den dag i dag. Jeg er nå 25!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå