Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hvor lang tid tar det da fra regningen er betalt, til det blir åpnet igjen?? Var ei regning som hadde greid å havne bak skuffen :/ Å det ble oppdaga når mobilen ble sperret i dag ((( Har betale den nå, så lurer på når jeg kan forvente å ha den åpnet?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Med en gang betalingen er registrert hos de, så den åpnes sikkert igjen i morgen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 send dem kvittering og be veldig pent så kan det gå ganske raskt om du møter på rett person på kundeservice.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Du kan ringa til de så åpner de den ijen med en gang, kanskje litt vanskelig hvis du ikke har annen tlf du kan bruke å ringe med da. men det tar ikke merr enn 2 dager hvis du ikke ringer så virker den ijen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 men har ikke kvittering :/ For betalte den på nettbaken, å huska selvfølgelig ikke å trykke "print screen" eller noe :/ Håper det tar kortere tid en en uke i allefall..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Mobilen blir ikke sperret etter en regning bak skuffen... Jeg har klart å overse to purringer en gang (litt distre og glemte den første og trodde regningen for måneden etter også inneholdt den regningen jeg ikke hadde betalt) og da ble telefonen sperret etter fristen på den andre har gått ut. Jeg ville funnet et nytt system på regningene mine og fått mest mulig over på e-faktura eller avtalegiro, det har jeg gjort etter den tullete runden med stengt telefon.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Skulle ringe dit i ste for å spørre, men de stengte jo selvfølgelig kl 20.00, å jeg ringte 20.03 ..:/ Derfor jeg spurte her i stedet for :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Jeg har fått ei tekstmld fra de der de lurte på om jeg hadde glemt å betale, å da lettet jeg igjennom skuffen etter regningen, men fant den ikke... så jeg regnet med den var betalt! Det er den eneste purringen jeg har fått. Jeg fikk også regningen på efaktura av de tidligere, men denne regningen kom i posten? ( av en eller annen grunn). Så skal ringe å snakke med de i morgen, å høre hvorfor de ikke sender regningen på e-faktura lengre. Har også de fleste regninger på e-faktura, å de som ikke er det, blir lagt i en skuff... så betalt, skrevet dato de ble betalt, og lagt tilbake i skuffen... Å det er ett system som funker for meg.. ( i allefall helt til nå)!!....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå