Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Han ble så lei av alle skoene mine, så han kasta halvparten :-| WTF?!?!? Det var sko til opptil 1800 kr som blei kasta!! Helt fine! Hadde kanskje 20 par..nå har jeg 10 :-| Hva i all verdens om feiler han vet jeg ikke, men sånn mangel på respekt gidder jeg ikke!! Reiste rett til mamma og er der enda. Sendte melding om at han måtte pakke resten av skoene mine før han kasta dem...samt resten av tingene mine.. Makan på mangel på respekt!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hadde jeg vært mann så hadde jeg også kasta skoa dine om det var så mange som stod i gangen!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Så fint at du ikke er mann da, hehe, tenk en vilt fremmed mann som hadde tatt seg inn til HI og kasta skoene fordi de alle stod i gangen.....hva hadde du hatt med det å gjøre egentlig??? Nei, det var overtråkk av mannen din, min mann hadde aldri i livet gjort noe sånn!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Ja, da er det i alle fall mye annet feil med forholdet deres. Rømme hjem til mamma og gi opp et forhold gjør man bare ikke pga. sko! Det var en teit, umoden og uakseptabel ting gå gjøre, men det var nå litt av en barnslig respons...
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Min mann ville heller aldri funnet på noe sånn, men på den annen side så ville jeg aldri funnet på å kjøpe meg 20 par sko til over 1000-lappen heller. De skal jo brukes også, og helst FØR de går av mote :-p
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Og hva forhistorien til skokastingen? Tviler på at det kom sånn helt ut av det blå......
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Din mann manger totalt respekt for deg! Kast han!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Ypperlig mulighet til å kjøpe nye det,da...med hans kort;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå