Gå til innhold

Vinterdress


rima

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt vinterdress enda? Jeg har vært og kjøpt nå. Ikke så mye fordi han trenger den nå, men de blir fort utsolgt for str 86, så jeg tenkte det var greit å kjøpe nå.

Ble Reflex-dress til 699. Litt usikker nå på om jeg valgte rett da. Hva har dere kjøpt eller tenkt å kjøpe? Jeg følte de Reima-dressene jeg så på var litt stive. Sikkert bare en følelse... Har også vært fornøyd tidligere med Reflex og de sa de ble bare bedre og bedre - alle dressene. Så jeg er litt spent på hva dere andre har kjøpt eller skal kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reima dresser stive? hehe første gang jeg har hørt..synes refelx dressene er stive jeg og de puster ikke.

 

Vi kjøper kun reimatec og er strålende fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...? De jeg så på var tykkere og besto av flere lag som de forklarte på butikken. Rart storesøster har klart seg med Reflex da hvis de er så mye dårligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en reima og en mikkline-dress kjøpt på salg ifjor. Begge kan brukes i vinter med litt ull under. Har foreløpig bare prøvd mikk-dressen, men er godt fornøyd, der fulgte det med en avtagbar tykk ull-innerdress også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte reima dress på tilbud til 800,- i våres-.

Også kunne vi egentlig latt være...For i en pose med arvetøy vi fikk for litt siden...Lå den en super flott reima dress--- Brukt en vinter til en unge...

Så nå har hun to...Men, kan vel være greit det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storesøster her har hatt , reima, reflex, HH og div billigdresser...

 

Var veldig fornøyd med passformen til reima så lenge de er små...

 

Etterhvert som hun blei større synes jeg ikke det spilte så stor rolle---

Så vi har prøvd litt forskjellige dresser...og i fjor prøvde vi oss kun med billigdresser...Og gjett! hun var like tørr ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte reima tec til Julie. Er de store i str?? Kjøpte 80 og den er kjempe stor.. Har vært vandt til å bruke minst 86 når storesøstrene har vært på samme alder.. Men det har vært andre merker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det var gjort en test av vinterdresser i foreldre og barns nye nummer. Har ikke lest testen enda, men så at det var billigdressene som kom best ut i test... :o)

 

Ikke alltid nødvendig å bruke en formue for å holde ungene tørre og varme tydeligvis :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt reima og troll. mest fordi det er disse jeg har hørt mye bra om. Men i den testen er det billig" dressene som kommer best ut. Er ikke alltid de dyreste som er best(får håpe de jeg har fått kjøpt på salg er bra-siden det ble billigdresser).

 

Tenker vi bare får prøve oss frem, funker ikke disse får vi prøve noen andre.

 

Didriksons kommer best ut i test(aldri hørt om det en gang 899,-)

Name it

stormberg

coop

friends

polarn o pyret

h&m

isbjørn of sweden

reima

lindex

kappahl

8848 altitude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dressene jeg liker best er ReimaTec, Reflex, LegoTec og Polarn O Pyret.. Selv har jeg kjøpt LegoTec til snuppa, halv pris i vår :)

 

Jobberi i bhg og har en erfaring som sier at betaler du litt ekstra får du bedre kvalitet.. men så vant jo coop sin dress testen i fjor! :) Haha, men sånn generellt er det nok slik allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...