Gå til innhold

Yepp, Didriksons-dressene ER best! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Didriksons dress i fjor vinter, fordi jeg så jo at det var kjempebra kvalitet til en grei pris (men ikke Europris-billig). Masse finesser og smarte løsninger, slitesterkt stoff, osv. Og den var knallbra!

Og nå kom den best ut i test!! Deilig å få erfaringene sine bekreftet, når ´alle´ sverget til Coop-dressene i fjor (som forøvrig vant testen i hovedsak pga lav pris - man så jo at de var billige). De visste ikke hva de gikk glipp av, Didriksons er i en annen liga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På XXL. De har regntøyet og vinterjakker fra Didrikson også.

HI

Skrevet

Jeg har aldri vært borti det merket før, men i dag var det en av gutta i bhg jeg jobber som kom med nytt regnsett fra Didriksons og jeg må si jeg ble stående leeenge og pulle og se på det! Så jo helt fantastisk ut, men ordentlig bærestykke i stedet for seler på buksene, deilig stoff, knallfine farger og det så supert ut å ha på seg!

Skrevet

Didriksons er et kjempemerke! Kjøpte vinterjakke til meg selv fjor midt under sprengkulda. Aldri vært mere fornøyd! Skikkelig fin å se på! Lett og ha på, vind og vannavvisnede! Skal def sjekke ut vinterdressene...

Skrevet

Samme erfaring her også, knallbra kvalitet :) Det var bare et tidsspørsmål før Didriksons ble kjent i Norge...

Skrevet

Ja, er det ikke det ene, så er det det andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...