Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 lurer litt på noe. om man tar bort,kan da noen finne ut av det?? og feks ved senere graviditet kan det komme opp att de seg man har utført en abort?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 INGEN kan finne det ut hvis du reiser diskre til sykehuset uten og fortelle det til noen... Ved senere graviditet vil du få spm av legen din når du skal fylle ut svangerskaps papirene dine, men lyver du, så blir det ikke oppdaget... TRO meg jeg har gjort det selv.... Tok abort uten at mannen min visste det...Men når jeg ble gravid igjen to år etter så sa jeg ingenting om det når jeg fylte ut papirene... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 av en eller annen grunn blir det oppført på nav.. og legen kommer til å spørre deg neste gang du blir gravid om du har hatt abort, for det må han skrive på et skjema.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 PS.. ALLE helse annsatte har taushetsplik!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 det stemmer,men hun trenger ikke skrive det på skjemaet hvis hun ikke vil!!! Det svangerskaps skjemaet er jo noe alle kan se... Hvis hun ikke sier noe, så skjer det ingenting... Jeg sa ingenting om det og det skjer ingenting med det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 ok flott. tok en abort for en stund siden pga forholdet var så opp og ned,og nå er d slutt.så klarte eg i ren frustrasjon å nevne d i en krangel for han... og da ble han sånn jaha.....og d er sant osv... og eg vil ikke han skal bry seg om det...pga eg er så sykt glad for d nå!!siden han har vært en idiot. men tusen takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå