Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hva skjer med skrivemåten hennes? Ler så jeg griner når jeg leser bloggen hennes. Har ikke noe imot henne, men virker som hun hele tiden må bevise noe og overdrive noe helt ekstremt. Lever en 50 årings liv omtrent.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Folk snakker og uttrykker seg forskjellig fra sted til sted og etter hvordan de er vandt til hjemmefra. Jeg syns det er håpløst å lese tekster skrevet på dialekt, men bloggen til Camilla har jeg ingen problemer med å lese. Syns den er kjempefin jeg
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Men les det siste innlegget hennes. Virker jo så.....kunstig og falskt?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Hehe, syns virkelig ikke det jeg? Tror hun sliter litt med å bygge opp setninger "riktig", men selve ordvalgene og tekstene hun skriver har jeg ingen problemer med Hilsen anonym som svarte først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå