mamma til en godgutt <3 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hei. Jeg ser mange skifter nick når de f.eks. har hvilken prøveperiode de er i bak navnet (Eks. vilhababy, pp3) eller hvor mange måneder de er på vei. Da må de jo skifte nick hver måned. Går det an å endre på samme bruker eller må man ordne seg helt ny bruker?
Babyønske �� Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Nick endrer du under Brukerinformasjon på Din egen side. Du kan endre så mye du vil. Tidligere kunne det skje at man ikke fikk til å logge inn om man endret nick for ofte. Måtte ta kontakt med webmaster for å få tilgang igjen. Vet ikke hvorfor det var sånn, men tror det skal være ordnet slik at det ikke skjer nå.
mamma til en godgutt <3 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Takk for svar. Men når jeg går inn på "rediger profil" så er det krysset av mitt nick, og det går ikke an å trykke av krysset eller rediger :S hm..
mamma til en godgutt <3 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2010 Nei nå fant jeg det! Jeg så på feil side :S Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå