Puppen og lillemor Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hva slags vognpose har dere kjøpt? Jeg har arvet en voksipose, men ser at den kanskje blir litt stor til baggen?? Noen som har gode tips til en annen pose som er like god og varm, men litt mindre enn voksi??
Sun74, g03♥j07♥?okt10 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hei. Jeg har kjøpt Easygrow dunpose med saueskinn til city bag. Den passer perfekt i bagen uten forlengelsesleddet på. Genialt at man kan sette på en ekstra del når barnet blir større. Har hatt voksi pose til mine 2 andre barn. Synes den er super når barnet blir større, men klumpete til en liten baby. Kjøpte posen på lilleprisen nettbutikk. Håper det var til noe hjelp.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg har også City Cross m City Bag, og har brukt Odenwalder Holly dunpose til førstejenta, og kommer definitivt til å bruke den samme til lillesøster også. Den er bare helt knall (fikk den anbefalt av mange her inne), fordi den er så god og varm, men likevel så mye lettere og nettere enn voksiposen. Tar liten plass i vognbagen, men fordi den er så lang kan den brukes hele vognperioden, 3-årsalder ca (i starten skrønsjer man den bare sammen litt, ikke noe problem siden den er så lett og luftig). Den har en glidelås i front, så kan enkelt zippes opp hvis man skal inn/ ut av butikker, pluss en genial snøring på toppen, slik at posen kan strammes tett rundt babyens hode hvis d er skikkelig kaldt eller mye vind. Blir derfor mye lunere enn mange av skinnposene; som ofte blir litt åpne i topp fordi de mangler denne snøringen. Bruker et lammeskinn i bunnen av vognbagen, som ekstra isolasjon. Her er den; http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/odenwalder-dunpose.html På tilbud nå, 500 kr rabatt- så løp og kjøøøp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå