Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg trenger seriøst hjelp til å finne en 50års gave til mamma. Hun fyller den 9.oktober og jeg er helt stuck på ideer. Vil det skal være noe personlig,men ikke sånn der spa opphold eller slikt no. Ikke reiser,ikke klær og ikke ting til huset. (om ikke noen har et kjempebra forslag på noe da) Jeg sliter! Hjelp!? Hva har dere gitt til sånne runde dager?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Mamman min ble 60 år nå i sommer,hun fikk diamantring i hvittgull av oss.(la sammen med søskene mine) Hun ble kjempe glad:) Så ring går ant smykke klokke Det er ikke lett med sånne gaver:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Smykker er veldig personlig, så da må du kjenne smaken hennes godt for å treffe riktig. Min mor fikk smykker av mange til sin 50-årsdag, og hun måtte bytte de fleste. Liker hun kunst? Kanskje du kan spleise med noen på et lite kunstverk? (Skulptur eller maleri) Liker hun kunstbøker eller andre gavebøker? Hva med iPhone? Pc? Lesebrett? Elektronisk billedramme med innlagte bilder av barn og barnebarn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå