Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Skulle hatt mensen på fredag, begynte å spotte litt på onsdag.. Men fikk aldri mer enn litt mensmurringer ( bruker å ha såpass smerter at jeg må ta smertestillende) og begynte ikke blø ordentlig før natt til lørdag. Kom da en del lyst, frisk, tynt blod i løpet av lørdag - så har det kommet bare litt siden da.. Ikke vært nødvendig å skifte bind.. Bruker å blø i 4-5 dager, i 2-3 av dem kraftig, litt mørk blødning med en del slim og koagler.. Fikk ømme, brennende bryst på fredag, og siden har de vært sånn.. Tok en test i morges med tanke på graviditet (er prøver) i morges men den var negativ (ble ikke tatt av ordentlig morgenurin pga har jobbet natt..) Om jeg nå IKKE er gravid hva kan grunnen til disse brennende, ømme brystene være? Noen som har opplevd å ha det over tid UTEN å være gravid? Noen med erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Dytter litt.. Ingen med erfaring/innspill?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg pleier å få det like før mensen. Men dersom mensen ikke kommer ordentlig i løpet av et par dager bør du nok ta en ny test. Ikke unormalt å teste positivt først en stund etter IKM. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Takk for innspill.. Ja jeg bruker også å få det før mensen, men så går det bort... Ikke denne gang nei.. Er 35 år gammel så blir jo litt bekymret for hormonforstyrrelser og tidlig overgangsalder og sånn... Men håper aller mest på positiv test om noen dager.. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå