*Nøtta* Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg trenger seriøst hjelp til å finne en 50års gave til mamma. Hun fyller den 9.oktober og jeg er helt stuck på ideer. Vil det skal være noe personlig,men ikke sånn der spa opphold eller slikt no. Ikke reiser,ikke klær og ikke ting til huset. (om ikke noen har et kjempebra forslag på noe da) Jeg sliter! Hjelp!? Hva har dere gitt til sånne runde dager?
Gjest Mentha Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hvis du vil lage en personlig gave kan du f.eks lage et album/scrapbook med bilder og minner fra hele oppveksten din fram til i dag. Små tekster og anekdoter som betyr noe for dere, kvitteringer, småting fra ferier, et skjell, noen sandkorn, et strå fra strandturen.... Kun fantasien som setter grenser Vet dette er en presang som min mamma ville satt stor pris på i alle fall!
Jenny_m Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Kanskje litt liten gave til 50 år å bli det her da ( jeg ga i morsdagsgave) men hvis du finner på noe annet også er denne kjempe fin syns jeg.. CD !!! Jeg brant en CD til mamma med sanger jeg vet henne liker + sånne typer som den mama sangen fra spice girls ( ja jeg vet ... spice girls hehe men teksten er fin ) og kardemommeby sang som jeg sang uten stans når jeg var liten ..det trillet en del tårer fra mammas øyne når hun hørte sangene Jeg har også lagd et "mammadikt" med bilder av henne og meg... Kanskje litt mer morsdagsgaver men veldig personlig og mamma ble kjempe rørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå