Gå til innhold

Noen fra Arendal distrikter

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er det lesbis par på 29 og 31 år med tvillinger på 5 mnd. vi vil gjerne ha kontakt med flere med små barn, helst noen som liker å gå turer og oppleve nye ting. helst ikke barre cafe og inne familier da vi selv er ganske aktive

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er nettopp flyttet til Grimstad med min samboer og vår datter på 7 mnd, og kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med litt folk her på sørlandet:)

Skrevet

Så bra, min kone er fra Grimstad så er der borte hver uke. regner med du har permisjon, så da vil du kanskje være med på en trilletur en dag? Er du med trilleturene til aust agder turistforening forresten? de har noen fine turer.

ta kontakt hvertfall på 93258220 så kan vi heller meldes ang turer eller noe slikt

Skrevet

Visste ikke om at de hadde trilleturer - har vært på nettsiden nå å sett, og det høres koselig ut å være med på de. Skal prøve på det, er jo en grei måte å bli kjent i aust agder på. Jeg er ikke så godt kjent ennå, så vet ikke hvor noen av de stedene er som de har trilleturer :) Pleier dere å være med på de? Jeg har permisjon nå ja - og blir gjerne med på trilletur en dag. Sender deg en melding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...