Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg må seriøst ned noen kilo, en god del faktisk, og jeg tenkte ¨å prøve å kutte ned på karbohydratene. Hva spiser dere i løpet av en helt vanlig dag? Hva er alternativet til brød, poteter/pasta o.l Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Lavkarbo er for latsabber uten viljestyrke. Rettere sagt de som ikke gidder å trene og som ikke har selvdisiplin nok til porsjonskontroll. Gjør det på den _sunne_ og fornufige måten heller, du har mye mer igjen for det senere.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 gå på lavkarbo forumet lavkarbo.no mon tro.. der er det massevis av oppskrifter. Bruk mye grønnsaker istede for potet. Blomkålmos er veldig godt og kan brukes istede for stappe. Gryteretter er veldig kjekt, for da trenger du ikke annet tilbehør enn salat. Stek ferdiskivet ost (slike med skinke, bacon biter i) i microen på bakepair. ca 1,5 til 2,5 min. Skal være lysebrun i kantene. Avkjøl. Da har de blitt sprø. Veldig godt med mye pålegg på. Speilegg, eggerøre etc. til frokost. Hiv oppi det du har; pølser, bacon, tomat, purre, etc etc. Eller røkelaks etc. ved siden av. For å ikke bli helt lei går det fint an å spise en skive pr dag. Men da må det være av groveste sort, de som er merket med full "kake" Dr.feedon sitt er utrolig godt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Takk for svar på det jeg spurte om..... Jeg har har lyst til å trene, men har ikke mulighet til det. Mann som jobber mye vekke, om ingen til å passe jenta mi. Jeg triller tur omtrent hver eneste dag, noe annet har jeg ikke mulighet til. Jeg har prøvd legge kostholdet og har delvis lykkes med det, men har lyst til å prøve lavkarbo og se om det faktisk funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå