Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Uff min treåring sa noe jeg syntes var veldig rart. Hun sa plutselig at jeg vil ikke leke med pappa.For når jeg er på do tørker han feil vei. Så når jeg tørket henne i sted nå spurte jeg om hun hadde vondt i rompa og da sa hun .Nei det er bare når pappa tørker det. Burde jeg reagere på disse kommentarene. Jeg spurte pappaen om hun hadde sagt noe til han på do og da sa han det at hun hadde sagt en dag at " du tørker feil og det er ikke lov" Hun er en helt vanlig glad jente og er heller ikke sår el noe men jeg likte ikke disse kommentarene. Ænkser meninger da dette er vanskelig å snakke om..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 husk at barn sier ting rett ut,så når hun sier at pappa tørker feil vei så gjør han sikkert det.snakk med faren og spør hvordan han tørker henne,for det gjør vondt til henne,ergo må han tørke henne annerledes. han må få vite at man alltid skal tørke bakover,slik at ikke bakterier fra avføring kommer inn i vaginaen hennes.det er ikke sikkert pappan vet noe om,han har jo ikke likt utstyr!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Tror ikke det er særlig grunnlag for mistanke eller engstelse. har selv jenter på 3år og 5år som aller helst vil at jeg skal tørke dem, fordi jeg er mest nøye og i følge dem "flinkest". Pappan tørker han også, men mer kjapt og han bruker ikke våtserviett i tillegg. Ikke sikkert pappan tenker over at han tørker feil vei, og det er ubehagelig hvis man tørker feil vei. Snakka med ham om det forresten? Du kan jo si at jentungen har klaga på at han tørker feil og så tipse ham om hvordan du gjør det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Har du sagt til henne at det kan gjøre vondt dersom hun tørker feil vei? Det kan være nok til at hun sier at det gjør vondt når pappa tørker..... Og du må forklare faren at for ei jente så finnes det en rett vei og en feil vei å tørke. Han har ikke vagina, men det har vi
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Han sa det at hun vil tørke fra rompa og fram og han hadde tørket riktig men det likte hun ikke og hadde sagt nei det er ikke lov. Syns bare det var så ekkelt at hun plutselig sa det når hun så film.At hun ikke ville leke med pappa pga det..Ble litt redd.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Syns bare det var så ekkelt at hun sa dette plutselig når hun satt å så film. Jeg er veldig følsom og har en tendens til å være litt katastrofetenker så har hatt det litt vondt inni meg de siste dagene. Men blir rolig når jeg snakker med pappaen om det da.Jeg leste mye på nett om symptoner på overgrep etterpå og da ble jeg litt redd for de er litt generelle.Vil jo ikke være dårlig mor hvis dette var hennes måte å fortelle meg at noe er galt...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Tror du han misbruker henne? Du MÅ jo snakke med han.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Har snakket med han om det. Han sa bare at hun hadde sagt til han at han tørket feil vei og det er ikke lov. Samme som hun sa til meg. Jeg har jo selvsagt tenkt tanken hvis ikke ville jeg ikke lagt inn tråd ang dette her. Men det skal sies at jeg er veldig følsom for sånt da jeg har oppvokst med en mor som ble misbrukt fra hun var 6 år og vet hvordan dette kan ødelegge liv.Så jeg ble veldig redd og fikk en ekkel følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå