Gå til innhold

Livet ser plutselig mye lysere ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så rart hva litt ekstra penger kan gjøre med en person. De som mener at penger ikke betyr noe har aldri vært fattige...det er jeg ganske så sikker på!

Vi har plutselig fått en del ekstra penger (arv etter farmor). Ikke noen stor sum, men nok til at vi nå har råd til maling og male panelveggene og takene på soverommene og gangene vår. Noe som har irritert meg i flere år...tenk nå har vi råd og skal få gjort det. Gleder meg! Vi har også råd til ny seng til begge barna, noe begge absolutt trenger....helt fantastisk!

Hvilken farge ville dere anbefalt til en liten og relativt mørk gang med parkett på gulvet. Tenkte lyst, men vil ikke ha det helt hvitt....noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv synes jeg blått passer godt til en gul/brun parkett. Er så lei av at "alle" skal ha alt så lyst og hvitt. Blir nesten snøblind av å være i sånne hus.

Skrevet

Helt enig, de som sier sånt vet virkelig ikke hva det vil si å ha dårlig råd...

Ikke ha råd til noenting, hverkan av dagligvarer eller klær/sko til ungene.. kjøper man sko går det utover matbudsjettet...

Bensinmåleren på bilen som alltid lyser, og regningene kommer alltid med purringer i fleng...

"Da burde du være flinkere med pengene dine, siden du sliter sånn" er ikke kommentarer som passer seg, når man virkelig gjør alt man kan for at endene skal møtes..

Har hatt et uhyggelig halvår, pga NAV... de har brukt 2 mnd OVER tiden på å behandle søknadene mine, så lever på så og si ingenting. Hvorfor? Fordi saksbehandleren min er syk...... (ingen som kan ta over jobben hennes liksom??)

Høres utrolig godt ut for dere, å endelig få det sånn dere har ønsket :)

Penger betyr utrolig mye for de som har lite av dem.... :(

Skrevet

Hva med eggehvit eller cafechino, mokko (er sikkert ikke slik det skrives).

Skrevet

Penger betyr alt - om man har lite av de!

De som sier at penger ikke betyr noe har aldri opplevd å ha lite.

Grattis med litt ekstra, HI :)

Skrevet

du fikk meg meg til å smile, hi.

Kos deg med pengene, og ikke glem å kjøp noe til deg selv også:)

Skrevet

Jeg prioriterer huset og ting vi absolutt trenger forann meg selv denne gangen :-) Det gir meg faktisk enorm glede og kunne gjøre det...er så fantastisk å ha mer penger på kontoen når neste lønn kommer. En ny opplevelse ;-)

Skrevet

Så bra for dere:) Godt å kunne få gjort og kjøpt noe en har tenkt på lenge:)

Ang farge på en liten gang. Lys grå? Veldig fint og in, faktisk;) Gå i såfall for en nøytral grå f.eks S 1500 N eller bittelitt mørkere S 2000 N. Ingen farger innblandet, så du risikerer ikke å få lilla, eller babyblå osv.

Lykke til med fargevalg og kos deg med litt ekstra penger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...