Bippe77 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 JEg bor for tiden på Gran Canaria.... om noen uker, altså midten av Oktober har lillesøster termin... jeg har veldig lyst på en tur hjem for å se babyen fortest mulig.. klarer ikke vente til jul liksom... men dilema... slekter hun på meg går hun nok over.... termin er 11 oktober... jeg har funnet et fly som går 22 oktober... også satser jeg på å være i Norge til 27 oktober... Jeg burde få sett barnet en liten stund da ikke sant? Hadde et fly som gikk 29 også, men ser ut som det er blitt fullt.... 29 hadde jo vært litt kjedelig om hun brått fødte før tiden da... hmmm... Har så lyst til å se tantebarnet mitt som helt liten liksom.... Noen gode tips? Eller tanker?
Gjest Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hhe... Ikke akkurat det rådet du vil ha, sikkert, men for meg hadde foto, video og e-post vært veldig, veldig aktuelle alternativer. ;-) Jeg hadde nok glatt ventet med å se den vesle til jul, i stedet for å bruke penger på flybilletter to mndr. før jul.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Hvis du har råd og tid så syns jeg du skal dra:) Siden 29 er fullt så går det vel bra med 27.
Bippe77 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2010 Koster meg bare 1600 å ta en tur hjem, så det synes jeg det faktisk er verdt! Er ikke hver dag man blir tante for første gang da! Så får jeg tatt en sjekk på helsestasjon med minstemann samtidig... og kanskje et bilde hos fame også.. også får ikke minst sett familien min enda mer! Ja, reiser jo nedover hit 27... men burde vel rekke å få sett nurket da ikke sant? Sansynligheten for at han ikke er født 25/26 er vel ikke der eller? tror hun har fått overtidsdato 22...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå