Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Har ei tøtte på 5 mnd som er å innmari masete. Jeg kan nesten ikke få satt på oppvaskmaskinen engang uten at hu hyler... hva skal jeg gjøre?får jo ikke gjort noen ting her hjemme...ikke sover hun mere enn 3x 15 min om dagen heller...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg er ingen ekspert, men jeg tror hun trenger mer søvn. Hvis hun ikke klarer å sove selv, må du hjelpe henne. Vogn, vippestol, hva enn som funker. Tror nok du får en helt ny unge hvis du klarer å få henne til å sove mer. Hvis hun våkner etter 15 min kan du jo prøve å vekke henne ørlite etter ti. Gode sjanser for at hun sover lengre da. Kan hende hun våkner for å sjekke at mamma ennå er der.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 hun har sovet slik helt siden hun var nyfødt...(kolikk i tillegg) max 30 min så er a ferdig...men hun sover fra 19.00 - 6.00 hver dag uten oppvåking imellom...så vil egentlig tro at hu får nok seøvn...og vhis jeg er ute og triller med a og hun sovner så sover a max 30 min da også...uansett om jeg fortsetter å trille..vippestol sovner hun ikke i...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 jeg kjøpte meg en mei tai,genial å bære barnet på ryggen når du må gjøre andre ting,da får hun mammakontakten hun vil ha og du får to frie hender:)gutten min sov som en stein i den i tillegg,og det er jo bonus om man likevel har mye å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Hei igjen...det var jeg som skrev det første svaret. Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Vår gutt trenger skikkelig hjelp noen ganger. Han klarer rett og slett ikke å hvile selv. Hvis vi "slipper ham løs" på gulvet kan vi med andre ord stole på at han kommer til å pese seg utslitt. Derfor setter vi ham i høystolen og prøver å roe ned noen ganger i løpet av dagen. Lese bok o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå