Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har så lyst til å melde meg opp til ett studie som begynner i Januar. Det er ett år og jeg klarer å få det til mens jeg går hjemme i fødselspermisjon. Er det lov? Da kommer jeg tilbake til jobben min med høyere lønn. Hvis noen skulle begynne å svare på at jeg ikke klarer det osv så er det ikke det jeg spør om. Jeg har fullført 5 års studie med 2 barn og dette årsstudiumet er letter enn det jeg allerde har gjort. Jeg lurer bare på om det er lov?
Gjest Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Ja, du har lov. Nav bryr seg ikke om du sitter på cafe eller studerer i permisjonen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ja, det kan du. Jeg spurte nav om dette i august i fjor, da jeg ville begynne og studere og ikke var helt ferdig med permisjonen min, og det var helt i orden. Jeg studerer selv deltid med to små og jobb ved siden av, så at du får det til, er jeg ganske sikker på :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå