*Lykkelig_mamma* Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Ja, da har jeg begynt å planlegge julegaveinnkjøp! Synes det er kjekt å bli ferdig før jul, slik at jeg kan slappe av og nyte førjulstiden når den engang kommer(Selvom det alltid er noe jeg har glemt da også..hehe..). Men så har jeg det store dilemmaet hvert år da: Hva skal jeg gi min kjære til jul? Og hvor mye pleier dere å bruke på julegave til mannen? Jeg synes ofte det blir mye penger som går med til julegaveinnkjøp til min kjære...:/ Kjekt med kreative innspill fra dere damer!
lille sprelle Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 pleier å kjøpe noe sportsutstyr, eller så blir det faktisk "gavekort" på klær. Vi reiser til butikken sammen - jeg spanderer - på januarsalget.... Noe som er i forhold til interessene hans synes jeg er fint å kjøpe. Prislapp: fra 1000-4000 - spørs på hva det er.... hadde jeg funnet det perfekte kjøpet til 10.000, så hadde jeg gjort det også! Eller et pangkjøpt til 500..... Prisplappen er ikke så himla viktig.
Villa Perlesukker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Han skal få klær. Jeg driver og sparer til klokke som han skal få i bryllupsgave og den koster nokså mye så før den tid blir det ikke store gavene.
Ugl@ Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Går i feks klær, parfyme, verktøy, dupeditter, musikk, film Hvor mye er vel lommeboka som bestemmer og hva han ønsker seg/ trenger, men rundt 1000lappen ca prøver vi å holde oss på.
Piken på landet Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Det har gått mye i klær. Han har ingen spesielle hobbyer, så da er det ikke så enkelt. Men dette året blir det nok en gps eller nye fjellsko. Tenker et sted mellom 1000 og 3000.
-trollemor- Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 til jul har vi tenkt å kjøpe oss nytt speilreflekskamera. Det blir en del lapper, så tviler på at vi kjøper noe mer enn det. Har vane for å kjøpe noe sammen i fellesskap. Ifjor kjøpte vi en kaffemaskin :-)
ToSmåToStore Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Vi pleier å bruke rundt tusen spenn +/-. Pleier som regel å bli teite bøker som "Hvordan sage en dame i to. 100 ting ikke alle burde kunne", klær, smykkegreier (Dette har jeg gitt opp, det blir aldri brukt uansett), ting han trenger som barbermaskin, kupèvarmer til bilen eller noe verktøy. og en julesuck som bonus;-) Jeg er verdens mest uoppfinnsomme når det kommer til gubbegaver, han ønsker seg jo aldri noe.
LoveActually Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Vi har slutta og kjøpe ting til hverandre... Vi kjøper heller noe sammen som vi ønsker oss/har bruk for :-D
2 gutter og 1 jente Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Vi skal pusse opp kjøkkenet til jul, så det blir nok gaven for oss begge i år. Men gir nok ei bukse og en genser også under treet. Har gitt han alt ifra ny tv til 30000 (for den var virkelig til han, for selv er jeg fornøyd med en vanlig tv til 5-6 tusenlapper...men det er ikke han) til sokker i gave, så spranget er stort
temine Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Vi er kanskje litt kjedelige av oss, men her gir vi ikke julegave til hverandre, men kjøper noe felles. For to år siden kjøpte vi ny spisestue, i fjor kjøpte vi to kunstbilder, i år skal vi pusse opp kontoret og trenger nye hyller og stoler. Til bursdager kjøper vi en overrraskelse til hverandre, men til jul er det så mange gaver og mye penger vi skal ut med, så da er det kjekt å kjøpe noe vi trenger og som vi ønsker oss begge to.
Vilja<3 Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Mannen min bestiller som regel julegave til seg selv på nettet, som er fra meg da. Veldig spennende liksom, men jeg synes egentlig det er helt topp. Han ønsker seg alltid noe duppdingser som skal være slik eller slik, vet akkurat hva han vil ha så da ordner han det like godt selv. I fjor fikk han speilrefleks kamera av meg:) Årene før har det vært x.box, Iphone, spesielle øreklokker, klokke, spill osv. Men jeg kjøper som regel noen klær til han i tillegg da, for det er han ikke like flink til å kjøpe selv. I år lurer jeg på om jeg skal kjøpe han nye fjellsko eller Bergans alværsjakke.
prusiluscan Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Vi bruker å gjøre skikkelig stas på hverandre i julen. Hvor mye penger vi bruker kommer an på hvor mye vi har å bruke og hva vi har lyst å gi. Det viktigste er at det er en gave som viser at det har blitt lagt litt tanke i den. Om det så er en gave til 50 kroner spiller ingen rolle så lenge det er noe den andre blir glad for. Så iår får gubben elektronisk dartspill og luftgevær:) Var veldig fornøyd når jeg kom på disse to tingene. Prisen blir på tilsammen rundt 2000+/-
petite fleur Skrevet 29. september 2010 #13 Skrevet 29. september 2010 Blir som regel en Pondusbok, en film og klær.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2010 #14 Skrevet 29. september 2010 I år får han enten ingenting, eller så kjøper vi oss festivalpass til neste sommers festival. Men 3 mill i gjeld, en mann uten arbeid enn så lenge og et forestående bryllup, så sparer vi på kronene ;o)
totette* Skrevet 29. september 2010 #15 Skrevet 29. september 2010 En storbyweekend som dere kan reise på sammen. Ev til en by i norge dere ikke har vært før. Så kan du pakke inn en souvernir fra stedet dere skal til, så han kan gjette hvor dere skal. Gjorde dette et år til min mann, og det var veldig populært Ellers går det i klær, elektiske duppeditter og pondus-effekter.
*MariDuBedårer* Skrevet 29. september 2010 #16 Skrevet 29. september 2010 Her kjøper vi det vi trenger, og ønsker oss gjennom hele året. Så det vi gjør er å gi hverandre noe personlig. I fjor gav jeg mannen min et selvlaget kort...med 10 klipp på massasje. Han ble kjempeglad. Av ham fikk jeg en innpakket beskjed : Vi to skal reise bort siste helgen i slutten av april. Du bestemmer hvor, mens jeg skal fikse alt, og verte deg opp på turen. I år har vi bestemt oss for å droppe gave til hverandre, og i stedet bruke pengene på en helgetur til London
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå