Gå til innhold

Hva slags vognpose til jente på snart 3 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle vognposen er ødelagt, så jeg må kjøpe en ny vognpose til jenta på snart 3 år. Vet ikke hvor lenge hun kommer til å sove på dagtid, men vi må uansett kjøpe en pose. Hadde jo da vært greit om den var litt stor, og ikke altfor dyr.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen er snart 3 år! Hun trenger ikke vognpose! Ordentlig sko på de beina som kan gå selv. God dress og ull.

Skal hun sove så holder det med ull, ull og et godt gammaldags ullpledd! Prøv selv!

Skrevet

Synes det var utrolig frekt sagt. Det er ikke alle som slutter med vogn når de er 2 år..Har selv en 2,5 åring som fortsatt bruker vogn, hver dag..Vi skal kjøpe easygrow dunpose

Skrevet

Henger meg litt på den, syns selv det nesten hørtes litt småfrekt ut? Spørsmålet var jo rettet mot hvilken vognpose som kunne være kjekk, og da er det kanskje greit å holde seg til det...

Vi bruker Voksi Classic til tulla vår som nå snart er 2 år, men ser at den kanskje er i minste, eller korteste laget nå siden hun er så lang...

Men det jeg kom til å tenke på er at Princsess på sensommeren solgte Fantorangen soveposer som var store og gode, og en slik en kunne man jo brukt? Med evnt ei skinnfelle under og et godt ullteppe over...

:)

Skrevet

Vel, jeg er enig med Lurvetufsa og synes ikke det var frekt sagt.

Et barn på 3 år ligger vel ikke og sover i vogna på dagtid stort lenger?

Og i såfall skulle gode klær, støvler og ullpledd være nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...