Gå til innhold

noen som er hobbybakere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker å lage kaker? Som har litt peiling på utstyr o.l.? Jeg lager litt kaker og tenkte kjøpe meg en del utstyr. MEN vet liksom ikke hva jeg skal kjøpe. Er jo sååååå utrolig masse, og jeg vil ha alt :D

Skal lage dåpskaker og bursdagskaker og bryllupskaker.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du trenger en en god kjøkken maskin. Helst en Kenwood, en utrolig holdbar maskin som lever i mange år. Kan elte, mixe, knuse og vispe. med mer...

Eller så trenger du en slikkepott og andre små redskaper. men egentlig bare to armer, en kenwood og en ovn. men det så får du lagd all verdens av gode kaker. Det klarer jeg ihvertfall!!!

Skrevet

Jeg har en super kenwood maskin til 8000,- som jeg tror skal kunne brukes! To armer og ovn har jeg òg. Men no tenkte jeg no litt lengre enn disse kjedelige vanlige kakene da!

Hvis du ikke har noe vetig å komme med kan du la være å svare!

Skrevet

Kanskje du kan hente litt inspirasjon på cacas.no? Tror de har slike nybegynnersett der også..

Skrevet

Jeg har masse utstyr jeg skal selge! Kjøpte masse og bakte når jeg gikk i permisjon, men nå har jeg ikke tid eller ork til å holde på med det.. Send meg en PM hvis du vil vite mer;)

Skrevet

Jeg begynte med dette for ikke så lenge siden, og kjøpte farger, en liten rullekjevle, div blomsterutstikkere og sprøyteposer med ulike tipper. Ellers så kjøper jeg etterhvert inn det jeg trenger. Men som sagt, noen utstikkere, farger, event farget marsipan og sprøytetipper kommer du langt med :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg har en del sprøytetipper og sett med blomsterutstikker + litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...