Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har vært sammen med samboeren min litt over 2 år nå, vi har bodd sammen 5 måneder av denne tiden. Da vi ble sammen så hadde vi sex hele tiden, mange ganger for dagen, og jaaaa, jeg vet det er normalt i begynnelsen av et forhold Vi har jevnt over hatt ganske ofte sex, helt til forrige måned. Da begynte det å dabbe av til 1-2-3 ganger i uken. Og dette er LITE i forhold til før. Problemet er vel det at det er han som har manglende lyst, og bare sånn plutselig en dag begynte han å slutte og ha lyst. Han sier på "tull" om jeg prøver meg "nei nå må du vente til helgen" om det er midt i uken, kysser meg og sier god natt og snur seg for å sove. Og dette tærer på selvtillitten min, siden han bokstaveligtalt slukte meg før, tok på meg og kastet seg over meg og gav masse kompelimenter. Så, da tenker jeg jo nå at han er lei av hele meg. Det kan jo være ting som gjør det, han er sliten, stresser på jobb osv.. men det har han jo alltid gjort, vært sliten og stresset på jobben mener jeg, så hvorfor det plutselig nå skulle forandre sexlysten hans vet jeg ikke. Jeg blir galen av å gå rundt og gruble på om han ikke liker meg mere. Jeg kan selv tenke meg sex 3 ganger daglig men jeg skjuler jo lysten min litt for han da, så jeg ikke skal virke masete på han. Jaja. Er dette sånn slutten-på-forholdet periode, eller er det bare en litt-mindre-sex-periode? Og forresten, har forsøkt snakke med han, han sier han er sliten og stresser og at det er derfor han har mindre lyst. Men.. hvorfor skal det ikke slå ut før nå liksom, sliten og stresset har han vært i mange år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Det vil nok alltid komme perioder hvor en av dere har mindre lyst enn den andre. Bare gi han tid, og respekter han, så går det nok tilbake igjen. En annen gang kan det være du som har mindre lyst en periode, og da vil du gjerne bli forstått og respektert
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Hei, takk for svar! Ja du har nok rett i at det i perioder vil være mindre lyst hos den ene parten. Jeg får nok bare vente å se hva som skjer ja, det går vel over snart forhåpentligvis om jeg ikke maser. Men litt kjiipt er det jo, får prøve å tenke postitivt og ikke ta det "personlig" at han ikke har så stor lyst nå lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå