Gå til innhold

Føler meg som dårlig mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å sette litt grenser hos barnet mitt, og avogtil er hun gaaanske bestemt når det gjelder å ta på seg klærene, noen dager nekter hun bare.. Idag prøvde jeg kle på henne i barnehagen, hun tok av seg jakken "for varmt" sa hun, jeg tok på henne klærene, og hun begynnte å hyyylgrine, og da hun kom ut løp noen ledere bort til henne og spurte hva som var galt og de skulle ta seg av det.. Følte meg så maktløs, de fikk p henne jakken og jeg følte meg som verdens værste mor..:( Vet ikke om jeg overreagerer men ble så lei meg av at hun hørte på de i barnehagen men med meg ville hun ikke gjøre noe...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, dette er normalt. Ta det som en tillitserklæring du. Hun tør å trasse maks mot deg fordi hun er helt trygg på at du elsker henne uansett hva hun finner på. Det er betydelig mer bekymringsfullt med barn som er engler hjemme og troll mot andre, at barn er troll mot foreldre og engler ute er sånn det "skal" være. Hun høres ut som ei sunn, normal og fin jente som gjør akkurat hva som er vanlig for ei på hennes alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...