Gå til innhold

"Pappa-kurs"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt tredje barn, det er min samboers første. Han er veldig engasjert og vil vite mest mulig om hva som skal skje, både sv.sk, fødsel og rett etterpå. Hele pakka.

Jeg har forklart ham om mine to tidligere fødsler, siste styrtfødsel, jeg følger ikke akkurat de "vanlige" kjørereglene... hehe.

Han ønsker å gå et slags "kurs" hvor kanskje papparollen midt oppi dette blir belyst, altså sv.skapet fra hans side... Noen som vet om slike kurs? Helsestasjon? Jeg tenker da altså ikke på vanlige kurs hvor man lærer å puste under fødsel etc, men mer generelt fra pappas side...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her :)

jeg var på helsestasjonen idag og forhørte meg. Her er det ikke annet tilbud enn vanlig svangerskapskurs. Det var ikke akkurat det vi hadde i tankene, men... Så da blir det nok surfing på nett for ham og evt komme seg inn i forumet "verdens beste pappa". Min helsestasjon hadde visst snakket om å starte en pappa-kafe, men det var så langt frem at vi nok er langt forbi fødsel og barnedåp før den starter... Synd, når sambo er så engasjert og virkelig VIL delta 100% hele veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...