togutter Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hvilke klær skal jeg bruke på mini-me når han skal fotograferes? HelpHelpHelp!
tine0810 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 olabukse + hvit t-skjorte med krave f.eks? Unngå sterke farger eller klær med trykk.... fint med bilder med bar overkropp også og ikke ha på sokker. min mening:-)
Monajenten Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 På jobben min VIL vi ha sterke farger, det gjør seg utrolig fint. Vi bruker mye hvit og svart bakgrunn, og da er det knallfint med f.eks. jeans og en t-skjorte/genser i en sterk farge, men uten print. Hvitt kan fort bli veldig kjedelig.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Enig i at hvit blir kjedelig! Eksta ille med hvit bakgrunn - som er det vanlige nå. Sterke farger uten mønster og trykk på. Det blir et blikkfang på bildet og en må konsentrere seg for å se på ansiktet til barnet Ta gjerne med leker. Glad i bilder i action jeg da. Noe du kan fange oppmerksomheten til barnet og få det til å smile med bak fotografens rygg er gull verdt. Vi har tatt bilder hvor barna har bygget klossetårn og revet det ned. Fikk flere kjempegode da. Har et på veggen. Så har vi bilder hvor de koser med kosebamsene sine. Har nok flere vi ikke har på veggen også. (Bruker fotograf to ganger i året) Bildene hvor vi har med leker er de bildene jeg på mange vis er mest fornøyd med - det viser barna og deres interesser best. Tok nettopp bilde av minstemann (4mnd) da holdt han en av sine treleker i en klar blåfarge i handen. Var litt mønster og slikt på, men det ble ikke for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå