Gå til innhold

IKM uke 40 - noen flere som sliter med tålmodigheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååååh, som jeg sliter med tålmodigheten...

Kjennes ut som pms har startet allerede, trøtt og sliten, vondt i korsryggen, sover dårlig og tenner på alle plugger når noe går galt.

Hjelper jo heller ikke at vi bor på en byggeplass (badet totalrevoneres, samt at vi skal utvide kjøkken og sette inn nytt, samt utvide og pusse opp kjellerbadet)..

Klør i fingrene etter å teste, men vet jo at DA blir det bare negativt resultat, for det er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for tidlig.

Noen som kan heie på meg, som jeg kan heie sammen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier på deg :-)

Har IKM enten søndag denne uken eller mandag neste uke :-) Jeg har masse symptomer :-) Men det kan jo sikkert være kroppen som spiller meg et puss...

Vi holder faktisk også på å lage et helt nytt bad, og skal pusse opp det i kjelleren etterhvert.. I tillegg mangler det en vegg i stuen jeg ikke har orket å male enda... Så prøver vi å lage kjellerstue.. Så kan vel si at vi bor på en byggeplass også ;-)

Skrevet

Ojoj... har IKM samtidig med deg jeg da... dvs. mandag :) Har INGEN symptomer overhodet, så tipper det ikke har lykkes nå. Fortell... hvilke symptomer har du?

Er superutålmodig og har lyst å teste i dag, men det er liten vits gitt hehe

Skrevet

Da har vi jo IKM samme dag! ;O)

Litt lettere å være tålmodig når man er flere, og jeg heier på dere begge også! Just so you know it.

Kan opplyse om at da jeg ble gravid for 2. gang, hadde jeg ingen symptomer overhodet.. Men fikk likevel positiv test. Riktignok med uheldig utfall... men det kan skyldes at jeg fortsatte på p-pillene mine, fordi jeg ikke ante at jeg var gravid..

Skrevet

Har murringer, av og på, hatt det siden EL men spesielt de siste to dagene. Ømme brystvorter (kommer litt væske ut noen ganger hvis jeg klemmer på dem, noe jeg selvfølgelig gjør for sikkerhets skyld :-))) Hvit utflod, dødssliten, vondt rundt halebeinet/korsryggen.. Men kan jo skyldes at jeg er litt tullerusk og kjenner for godt etter... Spennende dette her.. Klarte ikke å dy meg for å teste i dag, var selvfølgelig negativ, forventet ikke noe annet, men men... Du da?

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM uke 40, men vet ikke helt. Hadde EL - smerter for ca en uke siden uten at jeg tenkte over det, men har funnet ut at det kanskje var EL... :-) (akkurat sluttet på pillen).

Greier nesten ikke vente jeg heller.

Har vært vanvittig kvalm om morgenen i det siste, men vet jo det må skyldes noe annet. Har to svangerskap på samvittigheten, og da kom ikke kvalmen før i uke 7.... :-)

Skrevet

Hvordan går det med dere, damer??? noen nye symptomer??? her er det ingenting nytt, ikke et snev av kvalme eller murringer....

Forrige mnd hadde jeg en kjemisk graviditet og da var jeg uggen + masse murringer nesten en uke før IKM. BLÆH!!!!!

Skrevet

Ah, forstår utålmodigheta! har IKM uke 40, onsdag/torsdag!

Er sliten hele dagen, og jeg blir sint for ingenting. Såre brystvorter og mensmurringer som kommer og går!

men utenom det er det lite som tyder på at det har klaffet.

Krysser armer og bein :D

Skrevet

"utenom det er det lite som tyder på at det har klaffet" ??? Synes det høres ut som det er MYE som tyder på at det har klaffet for deg!!!! :):) Spennende da, lilletrille91!!!!!

Skrevet

hehe, alle prater om denne kvalmen, den har i allefall uteblitt om så er tilfelle. Men det skal jeg kanskje bare være glad for :) venter spent på neste uke :)

Skrevet

Hei!jeg har og ikm i uke 40!blir spennende denne mnd for,vi har virkelig gått inn for å få det til!heheh....symtomer så langt er trøtt,svimmel å veldig mye murringer i magen å korsryggen!må si jeg blir litt skuffet hvis det ikke har klaffet!vet at jeg blir lett gravid,siden jeg har 4 barn!så dtte blir min 5 å siste graviditet :o)

Skrevet

Heia heia!! :)

Jeg har IKM helga i uke 40, fredag el lørdag. Jeg kjente endel murringer for 2 dager siden, men nå er det ingen ting. Er midt oppe i jobbsøkerprosessen og har så lyst til å få meg jobb før jeg blir alt for gravid. Har en jobb nå, men er blitt nedskjært så har den ikke så lenge til.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heier og heier jeg også!

Har egentlig litt rare symptomer denne gangen jeg..

- Fortsatt humørsyk (det blir jeg også med PMS) og har murringer i livmoren (også ved PMS) MEN, denne gangen har jeg noen rare ilinger nedover skambenet - kjennes nesten litt ut som bekkenløsning... Men, det kan jo umulig være det, så tidlig.. Denne gangen er jeg også litt svimmel, og spesielt blir jeg svimmel når det kommer slike "tak" i livmoren (har det også ved PMS).. Det eneste jeg mangler, som jeg pleier å ha ved PMS er faktisk vondte bryster.. Denne gangen er de helt og holdent uten vondt.. Merkelig.

Vel, denne jakten gjør meg GAAAAAAL - noen som har tjuvtestet før IKM - dagen med HELL?

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg tyvtestet i dag, 4 dager før IKM, men uten hell. Så får vente tålmodig noen dager til.

Holder på å bli sprø!

Skrevet

Testet sist gang negativ på torsdagen og positiv på mandagen etter. Men er usikker når IKM var, for det var første periode etter jeg tok ut spiralen. Men jeg tror ikke det er noen vits for meg å teste før IKM, men man produserer vel hcg forskjellig.

Har en cb liggende, får se om den holder over helgen.... :-)

Skrevet

jaaa! Er oxo skikkelig utålmodig... Har IKM torsdag i uke 40. Har tesen liggende klar- men skal prøve å holde ut til iallfall onsdag...

Lykke til alle sammen, krysser fingrene!

Skrevet

Dette er jammen spennende. Synes egentlig ikke det er så spennende for min del, fortsatt ikke et snev av symptom her i gården. Allikevel er jeg så nysgjerrig at jeg frykter jeg går på en teste-smell i dag. Vet jeg har testet positivt tidlig før, men 5 dager før IKM er vel litt i tidligste laget? haha ler litt av megselv. I bestefall kunne det jo dukke opp en skyggestrek... har 5 billigtester hjemme så om jeg svir av EN så spiller det vel ingen rolle :)

Lykke til videre i symtomsjakten. spennende å følge dere.

Skrevet

Hei

Vel etter SA i forrige pp er jeg litt roligere foreløbig, legger inn aksjer rundt EL så klart, men siden jeg mistet i bare 5 uke sa gynokologen til meg at neste gang tanta uteblir skal jeg vente to uker med og teste, hvem i all verden kan klare det??

Her inne er jo vi alle testegal...........

Vel, har ikm den 7 tror jeg sa det er en god uke igjen, vi får se, symptomer??

Kun ømme brystvorter og ikke ømme bryster som jeg pleier og ha etter El

Ha en fin dag jenter

Skrevet

Har ikm lør/søn.. hatt litt rosa utflod på papiret i dag, har også hatt metallsmak i munn de siste to dagene, men tviler på at det er et "tegn".. er jo alt for tidlig :)

Skrevet

Hvorfor skulle du vente to uker med å teste egentlig? Må vel være bedre å vite at man har en SA/tidlig graviditet enn ikke slik at man vet grunnen til forsinket mens osv.? Uansett så tror jeg de aller fleste vet at man ikke kan juble med sikkerhet før det har gått 12 uker...:)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke lenger vet hva som er tegn og ikke lenger for kroppen min har lurt meg så mange ganger at det ikke er noen forskjell.

Drømte i natt at jeg var gravid og at min mann ble kjempesur når han fikk vite det - for han hadde ombestemt seg!!!

Sukk, vet ikke om jeg skal ønske jeg var sanndrømt eller ikke - kan jo ikke være selektiv på hvilken del av drømmen som er sann..

Akk, nei, jeg håper jeg er sanndrømt - han kan alltids komme over krisen!

Skrevet

Begynner å nærme seg nå!! :) Jeg har jobbet overtid til nesten leggetid så langt denne uka, så har ikke hatt tid til å tenke på det i grunnen. Ganske behagelig! Men neste uke har jeg permisjon igjen (mannen min og jeg har permisjon annenhver uke;) )så da har jeg vel plenty av tid til å tenke på om jeg er eller ikke er gravid, ja.... Hehe... Og IKM er onsdag. Krysser fingre for alle og håper tida går fort fram til IKM for oss alle:) Blir utrolig spennende å følge med her hvem av oss som har vært heldige og hvem av oss som går inn i en ny pp.

Skrevet

IKM på torsdag, over en uke igjen å vente. Har ingen tegn til graviditet. 2. pp.

Skrevet

Hei sann!

Melder meg på tråden her, og krysser fingrene sammen med dere :) Jeg mistet sist i begynnelsen av juni (MA), og den gangen testet jeg positivt med CB veldig tidlig. Har en del av de samme symptomene nå, med ømme bryster, trøtt som en strømpe og kort lunte, men tør ikke å håpe enda... Tenker ikke på noe anna om dagen, så det er muligens et innbilt svangerskap :-P Har ustabil syklus, så det er vanskelig å vite når TR egentlig skal komme, men har så lyst til å teste snart....

Håper, håper, håper :))

Skrevet

Fortsatt ingen symptomer å melde herfra. Jeg klarte IKKE å dy meg. I går svei jeg av en billigtest, 5 dager før IKM. Etter noen minutter kunne jeg helt klart skimte en skyggestrek....så her er det HÅP. Vet at den ikke er gyldig...så får ta en ny i morgen tidlig eller noe :) Har, som sagt, testet positivt tidlig før.... Forrige pp hadde jeg jo en kjemisk også, hvor jeg hadde positive tester til og med en uke etter ikm, hvor mensen kom en uke forsinket. Så er fullstendig forberdt på at det kan skje igjen nå også.

Er det noe nytt? Er vel ingen andre som har gått på testesmell så tidlig? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...