Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Tenk å treffe så perfekt på spikerhodet... Jeg ble spådd av henne for 3 uker siden.. Hun fortalte meg da at jeg kom til å få en sum inn på kontoen min innen 1 mnd. 39 748 kr nøyaktig, sa hun. Der og da visste jeg at denne damen var tull, for dette kunne aldri i livet stemme?! Men idag fikk jeg brev i posten fra nav, jeg får etterbetalt 39 748 kr i overgangsstønad.. For det første... Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D :D Jeg er nesten 40 000 kr rikere!! Joohooo!!! *Hoppeitaketavgledetiljegdetterned* For det andre.. Fyfaen, for en utrolig spådame! Helt utrolig at det går ann å treffe såååå utrolig perfekt!!! Måtte bare si det!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ja, hun burde virkelig ikke kaste bort talentene sine med å jobbe på NAV.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 HI her. For det første, så tror jeg neppe hun jobber på Nav Hun hørtes VELDIG gammel ut, spurte ikke etter fødselsnr eller personnr eller noe.. Eneste spørsmålet jeg spurte henne om var økonomi.. Så jeg tror neppe den damen her jobber på Nav...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 TROR hun heter Berit. Skal ikke si det sikkert, men var det navnet som sto i epostadressen hennes..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Ha, ha, ha, ha. Ja, for det var det jo ingen som skjønte av første innlegget. At dette bare var en ny spam for Berit...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Tror jeg heller skal poste dette innlegget på spåforumet jeg Der er det i det minste folk som er interesserte i evner som dere småtøser ikke har
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 hehehehe Hun har spådd meg også. Jeg sendte vel 16 spm, hun svarte fort og hyggelig og FEIL på alle spm unntatt ETT (dvs 2 av spm er jo umulig å vite svaret på pr idag) Hun ville gjerne ha tilbakemld, det fikk hun og da hørte jeg ikke mer fra henne gitt...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Kjære Berit. Vi vet alle at de pengene ikke er fra Nav, men fra stakkarer du har svindlet her på Dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå