Gå til innhold

Når et forhold starter med småløgn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nåværende samboer løy til meg i starten av forholdet vårt (ca 9 mndr siden): Han hadde hello kitty sokker i skapet, jeg spurte om jeg kunne låne de, og hvem sine de var. Han svarte at søstra hadde kjøpt de til han i julegave (han tulla ikke..), flere mndr senere innrømmer han at det var eksens, som jeg hadde gått i hver dag nesten..det såret..

Og han løy også om en nettside han hadde vært på, der eksen og han hadde lastet ned filmer og musikk sammen, de har visst profiler der begge to..

Han løy dessuten om en venn som han skrev medlinger med, som viste seg å være en venninne.

Dette var tidlig i forholdet, jeg var ikke sjalu den gangen, men jeg ble det bare mer og mer.

Hvorfor måtte han lyve om sånne småting liksom..det er jo jeg som sliter med å stole på han nå..jeg vet ikke..det er i alle fall ikke lett.

Trenger lignende erfaringer? Hva skjer nå? Hva med tillitten? Vil han noen gang lyve mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen småting å henge seg opp i da. Typen din har en fortid - og hva så. Han så kanskje usikkerheten din lyse da du fant jentesokker i skapet hans. Og han prøvde seg på en liten hvit løgn. Og hva så om han laster ned musikk?!

Jeg er helt imot løgner i et forhold, men noen ganger må man bare se hele bildet. Synst du bruker din egen usikkerhet til å gi skylden for at du ikke stoler på han.

En mann skal få lov til å ha venninner. Og de lyver om det når de føler de sårer noen de elsker. Egentlig burde mannen din si; Slapp av!

Om han ikke kan være mer åpen med deg vil han lyve mer ja. Gi han en sjanse og ikke heng deg opp i noen sokker som han løy om for 9mnd.

For meg virker du svært umoden.

Ikke gjør mannen din redd til å svare deg når du spør spørsmål....og ikke spør så utrolig mange dumme spørsmål. Du har ingenting med hvem han tekster. Stol på han!

Skrevet

Herregud, ta deg sammen! Synes ikke NOE av det du her beskriver er noe å tenke over en gang! Er du 16 år???

Siden du bruker Hello Kitty sokker og greier?

Skrevet

"flere mnd senere innr;mmer han at det var eksens, som jeg hadde g[tt i hver dag nesten"..

Luktet sikkert godt av foettene dine da som hadde gaatt med samme sokker nesten hver dag i flere mnd!

Er det mulig aa henge seg oppi slike smaa detaljer sier naa jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...