Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24545902 Sjekk annonsen:) Hun er en kjempeflott hest som jeg dessverre ikke har tid til lenger (og økonomi siden jeg har flyttet fra plassen som den står i nå).
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Kjempefin, men livredd for hester
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Har 4 hester fra før, så kan ikke ta meg råd til å kjøpe nok en hest. Men er ikke 17000 mye for en fjording? Betalte selv 15000 for den forrige fjordvallaken jeg hadde, og han var sykt godt utdannet innen både ridning, kjøring (en,to og firspann, høye og lave drag) samt brukt i terapiridning. Døde desverre på boksen for et år siden, bare 14 år gammel. Personlig ville jeg ha skrevet noe mer om hoppa i annonsen, hva hun kan og personlighet bl.a. Er mange hester til salgs, så hva skiller hoppa di seg ut med (bortsett fra å være verdens beste liksom?). Lykke til med salget, fir heller på prisen mot et godt hjem!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Tenkte også over dette med pris.. 17 000 er muligens mye, og jeg kan gå ned. Viktigere med et godt hjem! Skulle til å redigere annonsen, men så det kostet penger, så jeg venter en dag til. Hadde ikke sjekket "konkurransen" før jeg la ut annonsen, skulle nesten sjekket hvor mye de tar for fjordingene på finn. Sjekket det, og de tar visst en del mindre enn det jeg vil ha for mitt gull.. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Jeg syns annonsen er fryktelig mangelfull. Du bør skrive hva hun kan(innridd,innkjørt),er det sportfjording eller den gamle tunge typen,har hun hatt føll,bør hun få føll (kåret og premierte foreldre) osv. Hun er også priset for høyt om hun ikke er premiert innen nor.(utstilling,kjøring,sprang osv) For min del står hun alt for langt borte til at det er intressant:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå