Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Er du virkelig så dum som du gir uttrykk som???
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Dum? Hun er jo dem kuleste dama i gata:-) Vi liker "Oh My God Liksom"
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Hun er ikke DEM kuleste dama nei, og VI liker henne ikke... Du gjør kanskje!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg digger ho, jeg Skal ikke stå frem med nick, da, når du skriver stygt om andre? Feigt...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Pøh, det gjør vi så det så! Er du barnevernsmelderdamen fra Skravle? Haha!!
midgard Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Du blir ikke større av å gjøre andre mindre! Gnag litt på den du HI
Hot Midget ! Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 jeg er ikke HI her. men tenkte da jeg så overskriften, at innlegget er skrevet slik at det skal se sånn ut, siden vi nettop hadde en diskusjon. jeg er ikke så feig at jeg henger ut nick her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 God morgen =) Jeg liker meg, og det er jo det viktigste OG tar det til meg at det er andre her ine som "liker" meg også, det er jo koselig!! Ha en fin dag alle sammen, jeg vurdere å kjøre en dibbefri dag... Vi får se
♡ A & E ♡ Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 HI, er du virkelig så feig som du gir deg ut for? Vær ihvertfall tøff nok til å stå for dine ord!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Kan jo være Hi er ironisk? Sånn Oh My God- Du er litt blåst... Type??? Det ble jo bare enda mere forvirrende... Mener at selve nicket kan jo virke litt sånn blond/ikke veldig smart (Fan Thommas... ) Skjønner?? Ikke hi, men tror aldri jeg har sett oh my god dumme seg så veldig her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå