Gå til innhold

La oss diskutere bloggere.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg så la oss nå diskutere disse bloggerene litt nå :)

 

En person nevner en blogg, så sier neste person sin mening om bloggen/bloggeren og nevner en ny blogg å diskutere.

 

Jeg begynner www.malindus.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linn er ei søt og voksen jente for alderen, men syns hun er noe bedreviter og er veldig glad i oppmerksomhet rundt seg selv.

Skrevet

Irriterende bedreviter.

 

Men virker som en voksen jente og en god mor.

 

www.ruth09.blogg.no

Skrevet

ruth virker som en flott mor og flott jente, men man kan tydlig se på bloggen og enkelte innlegg at hun har veldig ung og til tider kan det virke som om hun ikke har unge.

 

http://villapaprika.blogg.no/

Skrevet

Fin blogg og virker som en hyggelig dame med et utrolig vakkert hjem.

 

www.frknille.blogg.no

Skrevet

Jeg syns Camilla er ei herlig jente! Misunner det fine huset hennes og stilen hennes. Mannen og barna er bare herlige, og Camilla selv er en kjempeflink mamma og kone slik jeg kan se det :) Super jente!

 

http://linni.blogg.no/

Skrevet

Ei dame som kan virke litt for hårsår, og liker å lage litt "drama" ved å si at hun skal legge ned bloggen osv.

Jeg tror hun er så opptatt av å leke perfekt og voksen at hun vil gå på en real smell om noen år.

 

http://www.moradiogjeg.blogg.no

Skrevet

Liker ikke bloggen eller dama. For mye reklame og for lite tekst på bloggen hennes og litt for "bertemamma" for min smak.

Skrevet

Er jo ikke akkurat noen diskusjon, når man kun sier sin mening og neste fortsetter på en ny en da......

Skrevet

Blir litt stresset av bakgrunnen på bloggen. Virker som en ålreit jente.

Skrevet

Både frknille.blogg.no og hcecilie.blogg.no er to unge mødre fra hjembyen min!

 

Kan forøvrig si at de begge virker som gode mødre med de beste intensjoner for sine døtre!

Kjenner dem ikke personlig.

 

Bloggene dems derimot er en annen sak. Synes ikke bloggen til frknille.blogg er noe særlig.. veldig kjedelig.

hcecilie.blogg.no bloggen er morsom, men noen ganger i overkant "hysterisk" ang ting og tang.

 

Skrevet

frknille.blogg.no er jeg ofte innom og sjekker. Hun er ikke en av de beste bloggerne spør du meg:)

 

Her er en ny blogg for dere å vurdere!

 

http://imturi.blogspot.com/

Skrevet

virker som en herlig liten familie :)

god mor og far, og en nydelig unge!

 

www.mariannehansens.blogg.no > det er min blogg, men vil vite hva folk synes :P

 

 

Skrevet

Koselig blogg, men skulle tro hun snart var fødeklar med tanke på alt innkjøpet til babyen...hehe :-) Gleder seg vel.

 

Min favoritt blogg: http://sordid.blogg.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...