Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg kjeder meg så la oss nå diskutere disse bloggerene litt nå En person nevner en blogg, så sier neste person sin mening om bloggen/bloggeren og nevner en ny blogg å diskutere. Jeg begynner www.malindus.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Linn er ei søt og voksen jente for alderen, men syns hun er noe bedreviter og er veldig glad i oppmerksomhet rundt seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Irriterende bedreviter. Men virker som en voksen jente og en god mor. www.ruth09.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 ruth virker som en flott mor og flott jente, men man kan tydlig se på bloggen og enkelte innlegg at hun har veldig ung og til tider kan det virke som om hun ikke har unge. http://villapaprika.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Fin blogg og virker som en hyggelig dame med et utrolig vakkert hjem. www.frknille.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Jeg syns Camilla er ei herlig jente! Misunner det fine huset hennes og stilen hennes. Mannen og barna er bare herlige, og Camilla selv er en kjempeflink mamma og kone slik jeg kan se det Super jente! http://linni.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Ung mor som er i overkant opptatt av å vise frem bilder av barnet sitt http://frokenmakelos.com/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Ei dame som kan virke litt for hårsår, og liker å lage litt "drama" ved å si at hun skal legge ned bloggen osv. Jeg tror hun er så opptatt av å leke perfekt og voksen at hun vil gå på en real smell om noen år. http://www.moradiogjeg.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Liker ikke bloggen eller dama. For mye reklame og for lite tekst på bloggen hennes og litt for "bertemamma" for min smak.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Er jo ikke akkurat noen diskusjon, når man kun sier sin mening og neste fortsetter på en ny en da......
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 For lange innlegg som jeg aldri kommer til å orke og lese.. http://viersnart3.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 Blir litt stresset av bakgrunnen på bloggen. Virker som en ålreit jente.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 glemte å skrive en ny blogg. http://www.hcecilie.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #14 Skrevet 26. september 2010 Både frknille.blogg.no og hcecilie.blogg.no er to unge mødre fra hjembyen min! Kan forøvrig si at de begge virker som gode mødre med de beste intensjoner for sine døtre! Kjenner dem ikke personlig. Bloggene dems derimot er en annen sak. Synes ikke bloggen til frknille.blogg er noe særlig.. veldig kjedelig. hcecilie.blogg.no bloggen er morsom, men noen ganger i overkant "hysterisk" ang ting og tang.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #15 Skrevet 26. september 2010 frknille.blogg.no er jeg ofte innom og sjekker. Hun er ikke en av de beste bloggerne spør du meg:) Her er en ny blogg for dere å vurdere! http://imturi.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #17 Skrevet 27. september 2010 virker som en herlig liten familie god mor og far, og en nydelig unge! www.mariannehansens.blogg.no > det er min blogg, men vil vite hva folk synes
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #18 Skrevet 27. september 2010 Koselig blogg men masse morsomme bilder av lille jenta . http://wheniseeyousmile.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #19 Skrevet 27. september 2010 Koselig blogg, men skulle tro hun snart var fødeklar med tanke på alt innkjøpet til babyen...hehe :-) Gleder seg vel. Min favoritt blogg: http://sordid.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #20 Skrevet 29. september 2010 Helt grei blogg.. Følte ikke varme for den akkurat.. Men hun skriver bra:) Denne er min favoritt for dagen! http://vaskekost.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå