Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg fortalte familien min idag jeg skal bli samboer med nye kjæresten min som bor stykke fra byen, vi har sett på leilighet og jeg bor hos min familie som jeg ikke kommer godt overens med for tiden.. Så nå kranglet jeg med min mor, var dritlei hun skulle styre opp i livet mitt og prøve å kontrollere meg, så da ringte min far til kjæresten min, og ba ham ringe ham opp i morgen, og jeg er fullstendig klar over hva faren min prøver å gjøre, snakke dritt om meg til typen min, og typen min sa akkurat " det skal bli intressant å høre hva han har å si" ehh.. vet ikke hva han mente med det.. Blir helt stressa her:(
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hva har din familie med dette å gjøre? Er du 14 år eller noe??
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Nei akkurat det jeg mener de behandler meg som jeg er 14 år!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg skjønte ikke en dritt av det innlegget.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Virker jo til at typen din tar eventuelle "stikk" fra din far med knusende ro... Jeg kunne glatt ha sagt det samme hvis jeg visste at det kom en "tordentale" av en eller annen sort. Har dere bestemt dere for å flytte sammen, så skal det nok mer til enn en telefon med far for å få din kjæreste til å endre mening om det. Kan hende dere blir sittende med et måpende "hæ?" og riste på hodet lettere frustrert over at din far kan si så mye dumt i et forsøk på å holde dere "adskilt"... LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 " Jeg fortalte familien min i dag at jeg skal bli samboer med kjæresten min. Vi har sett på leilighet sammen, men jeg bor fremdeles hos familien min som jeg ikke går så godt overens med. Jeg har kranglet med min mor angående det at hun prøver å styre over livet mitt. Faren min ringte så kjæresten min og ba ham ringe tilbake i morgen. Jeg er fullstendig klar over hva faren min prøver å gjøre; snakke dritt om meg til kjæresten min. Typen min mistenker også at faren min vil gjøre dette. Blir helt stressa her:( " Jeg omformulerte det du skrev.. Har jeg forstått deg riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå