Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Oppå en kommode, skjenk eller lignende. Delvis gjemt under noe tøy, en duk kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Fant du telefonen eller?Du kunne jo bare ringt den;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Haha, du greide ikke å gjette det. Den er nemlig i musa mi, for jeg tester om vibreringen virker. HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Ja jeg ser.. jeg ser en stor gjeng med idioter her inne!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Noe talentløst å bruke mobiltelefonen til slikt da. Da virker det jo som om alle du prater med fremover har rekeånde!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Lukter ikke sånn av musa mi. Mer som lavendel.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Tror jeg ikke noe på. Et ananas!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå