Gå til innhold

Har dårlig samvittighet for sønnen min..Ang barneselskap:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir 2 i desember, har aldri hatt barneselskap, og tror ikke det blir i år heller. Han går hjemme med meg, og de vennene han har er rundt 1 år og ned til babynivå. Han har ingen gode venner,enda...

Storesøster hadde barneselskap fra 1.året, hadde masse venner, og feirer barne og familieselskap hvert år.

Er jeg helt fæl hvis jeg dropper barnebursdag for ha i år??

Tenkte ha neste år når han blir 3, da er han begynt i barnehagen og har fler venner..

synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke barneselskap for han ved to år, og heller ikke da han ble tre. Neste år så blir det bursdag med de fra barnehagen. Det er vel fra fire år det er vanlig? I hvert fall her.

Skrevet

Feira bare med familie frem til tuppa var 4 år vi. Det gjør de fleste rundt her. Så syns ikke synd på gutten din

Skrevet

Synes det er helt greit å vente med det. Jeg har tenkt til å vente med barnebursdag til barna blir 4 år. Holder lenge med familieselkap spør du meg.

Skrevet

Datteren min hadde ikke barneselskap før hun fylte 4 år, frem til da var det kun familieselskap (utvidet familie altså). Ingen syntes det var "fælt".

Skrevet

Vi begynte med barneselskap da hun var 3år og jeg har inntrykk av at det er rundt 3-4 år de fleste begynner med barneselskap.

Ikke ha dårlig samvittighet du. Dere kan ha fin og koselig feiring med familie:-)

Skrevet

Vi inviterte til to-årskalas når jenta mi hadde bursdag, men bare en gjest kom.. Desto triveligere ble det:-)

Ikke gidd å ha dårlig samvittighet for det.. Det han ikke veit hva er har han ikke vondt av..

Skrevet

Vi hadde første barneselskap når jenta vår var 5 år. Så ikke behovet for det før det. Småunger som er avhengige av mora si får å kunne gå på selskap har ikke noe på et barneselskap å gjøre, men det er min mening da.

Gutten din tenker helt sikkert ikke over dette. Kos dere med familieselskap! :)

Skrevet

Åå, så godt å høre:):)

Her feirer alle mine venninner bursdag fra barnet er 1 år, med venner! Og jeg feirte jo selv snuppa da hun ble 1, med sine venner..

Men er i grunnen helt enig med dere!! Hadde selv mitt første barneselskap som 3 åring..:)

Skrevet

Min sønn skal ha barneselskap for første gang i år. Da blir han 4. 1-2 åringer har ikke så stor glede av barneselskap altså. Du kan med GOOOOD samvittighet droppe barneselskap til ungen selv ber om det, slik jeg gjorde. Ingen av vennene til gutten har hatt barneselskap før i år heller og han ha gått i barnehage siden han var 1 år..

Skrevet

Hva med å slappe av og nyte det faktum at ungen er så liten at han ikke forventer noe som helst ennå og du slipper å styre med barnebesøk??? Hvorfor gi seg selv dårlig samvittighet for noe som ikke er et reelt problem? Hadde han vært stor til å ønske besøk og ikke fikk, DA hadde du vært fæl.

Skrevet

Vi har nettopp feiret første barneselskap her i huset og da ble hun 5 år.

Hadde egentlig tenkt å vente til hun begynte på skolen, men hun ba om selskap selv denne gangen og det var jo greit.

Lillesøster blir 3 neste gang hun har bursdag, men har ikke tenkt å ha noe barneselskap for henne så tidlig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...