Gå til innhold

Tørr jeg treffe ham igjen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag var jeg ute å så på ny bil.

Var innom mange steder men fant ingenting av intr. Siste stedet jeg skulle innom, treffer jeg en ung mann. (er selv 23)

Ble litt stressa, får han var lekker tvers gjennom. Han viste meg litt rundt, men sa at jeg kunne komme innom igjen fredag, fordi han ventet inn en bil som kansje var noe jeg ville ha mer intr av. Ok. Jeg går ut og kjører avgårde og ser at han ser etter meg.

Tenker med meg selv at jeg bør holde meg langt unna å ikke tro at jeg har sjangs på en mann i min situasjon. (er 6 mnd på vei og det syns jo)

Fredag kommer og jeg legger hele saken til sies. Men fredag kveld er jeg med min mor på kjøpesenteret og gjett hvem som kommer gående bak meg?!? jo, nettopp ham.

Han ser meg og ser litt usikker ut. Jeg ble litt satt ut egentlig, for jeg hadde jo sagt jeg skulle komme å se på bilen.

Han ser gjennkjennende på meg i noen sekunder før han går inn i en butikk.

Litt etter snur jeg meg å ser at han ser etter meg.. Ble både ekstra betatt og satt ut på en gang..

tenkte med meg selv at jeg kunne jo stikke innom bilforetningen på lørdag da, men kom på at di har stengt lørdager.

Sitter å fundere på om jeg skal ta turen i morgen. (har forresten kjøpt meg i bil). Så egentlig har jeg ingen unnskylding til å gå inn der han jobber nå...

Årh..ble helt satt ut jo.. Likte ham kjempe godt. Mensitter å funderer på hva jeg skal gjøre.

Hva skal jeg si hvis jeg kjører innom?

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var nok bare interessert i å selge deg en bil, tipper jeg.

Skrevet

Ja jeg er singel. Typen min valgte ei annen når jeg ville beholde barnet!

HI

Skrevet

Åhhh, grui, nå smiler jeg. Gå inn så klart!!!!!!!!!!!!!!!!! Hold oss oppdattert;)

Skrevet

Go for it! Jeg var på date da jeg var 5 mnd på vei! ;)

Skrevet

Han trenger da ikke vite at du har kjøpt deg en ny bil;-) Du har ingenting å tape så hvorfor ikke gå inn i morgen ?

Hold oss oppdatert :-D

Skrevet

Er du en som vanligvis har draget på gutta eller?

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

DU MÅÅÅÅÅÅÅ INN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk jenter :) Det var litt gøy å få slike svar :)

Drag å drag.. Jeg er utadvendt og glad. Har mange guttevenner over lang tid, men har aldri sett på andre menn kan man si. Jeg var sammen med typen min i 4år, så litt sårt å være gravid å alene, men føler meg bra og er i fin form selv om magen viser kjempegodt.

Det er vel ikke alle menn som blir skremt av det vel?

_HI

Skrevet

Så kommer du inn dit, iført lårkort kjole som strammer perfekt rundt den struttende magen. Han står i selger dressen sin, og du kan skimte den brune, veltrente magen gjenom den ettersittende skjorten.

Han ser på deg, blikket glir nedover kroppen din. Han lyser av lyst. Du ser at lemmet det pulserende lemmet hans dunke i buksen. Dokk-dokk-dokk-dokk.

Han slenger deg oppå panseret, lar hånden gli oppunder kjolekanten, og på innsiden av låret. Du føler det harde lemmet mot kjønnet ditt.

Og der, midt inne på auto23, glir han inn i deg, mens han stønner av fryd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...