Gå til innhold

Noen som har opplevd småblødninger etter samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i morges og det gikk litt hardt for seg i støtene, kan man si. Nå i kveld kommer (obs! litt ekkelt) sædrestene ut sammen med litt friskt blod. Kan det være fordi livmorhalsen er mer lettblødende i et svangerskap? Har ikke opplevd det i mine tidligere svangerskap, det må sies. Blir jo kjempebekymret for sånt! Tror ikke jeg tør å la han "kjøre på" mer med det aller første :S Er 6+2 i dag.

Fortsetter under...

Skrevet

Helt normalt. :) Hadde samme "problemet" selv. :) Det kan komme av at slimhinnene i skjeden er tørrere, eventuelt større blodkar der inne. :)

Skrevet

Ok, ja det kan jo være årsaken. Var dårlig med foreplay også, så jeg var ikke "varmet" opp skikkelig. Håper det går bra og at vi ikke den lille i magen har tatt anstøt av den ville apedansen vår... :s

Skrevet

Det er vel ikke fysisk mulig å skade den lille med hverken dildoer eller tissefanter. ;) Så det har nok gått bra, vil jeg tro. :)

Skrevet

herregud!!! detta var godt å lese, hadde småblødninger tidligere i dag, og har frika ut heeelt!!

men ja, vi hadde sex føre, og det gikk kanskje litt hardt for seg...

jeg får krysse alle fingre og tær!

Skrevet

Myte 1: Sex kan skade fosteret.

Svar: Nei, det er ikke noe å være engestelig for. Fosteret ligger trygt i livmoren, og får ikke vondt av at dere har sex.

Din partners penis vil heller ikke dunke borti fosterert, uansett hvilke stillinger dere utfører. Selv om han har «den største penisen i verden», så stenger livmortappen ham effektivt ute.

Annonse

Skrevet

vi vet jo det at det ikke er skadelig. men det vi mente var motsatt, at blødningen ikke var å bekymre seg over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...