Gå til innhold

Noen som har opplevd småblødninger etter samleie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex i morges og det gikk litt hardt for seg i støtene, kan man si. Nå i kveld kommer (obs! litt ekkelt) sædrestene ut sammen med litt friskt blod. Kan det være fordi livmorhalsen er mer lettblødende i et svangerskap? Har ikke opplevd det i mine tidligere svangerskap, det må sies. Blir jo kjempebekymret for sånt! Tror ikke jeg tør å la han "kjøre på" mer med det aller første :S Er 6+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt. :) Hadde samme "problemet" selv. :) Det kan komme av at slimhinnene i skjeden er tørrere, eventuelt større blodkar der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja det kan jo være årsaken. Var dårlig med foreplay også, så jeg var ikke "varmet" opp skikkelig. Håper det går bra og at vi ikke den lille i magen har tatt anstøt av den ville apedansen vår... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud!!! detta var godt å lese, hadde småblødninger tidligere i dag, og har frika ut heeelt!!

men ja, vi hadde sex føre, og det gikk kanskje litt hardt for seg...

jeg får krysse alle fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myte 1: Sex kan skade fosteret.

 

Svar: Nei, det er ikke noe å være engestelig for. Fosteret ligger trygt i livmoren, og får ikke vondt av at dere har sex.

Din partners penis vil heller ikke dunke borti fosterert, uansett hvilke stillinger dere utfører. Selv om han har «den største penisen i verden», så stenger livmortappen ham effektivt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...