Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Husker ikke helt fra sist, men mener å huske at man ikke bør overdrive.. Men hvor mye er for mye? Tenker spesielt på Pepsi Max, og den inneholder vel mindre koffein per glass enn f.eks kaffe?
har jente og gutt og ny spire Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 eg kunne drikke så masse cola eg bare ville uten at ungen reagerte.det blei fort over 1 liter om dagen
Gjest Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Man burde jo ikke overdrive som du sier, men så lenge barnet ikke reagerer så har jeg forsatt å drikke et par kopper kaffe om dagen. En halv kaffekopp om gangen med masse steamet melk oppi. Ellers så blir det for sterkt for meg. Pepsi max inneholder aspartam, vet ikke hvordan det er med dette og morsmelk. Drikker bare farris og minsten reagerer heller ikke på kullsyra.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2010 Hm, tror ikke det er noen sammenheng mellom aspartam og opptak i morsmelk, har ihvertfall ikke hørt noe om det før... Noen flere som vet?
tine0810 Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Hei, jeg vet ikke helt om jeg husker riktig, men tror ikke det var så nøye med koffeinen når man ammet.....men at det heller er kullsyren man måtte se om de små reagerte på? Jeg husker jeg drakk en del papsi max sist, og at min heldigvis ikke reagerte på kullsyre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå