Villa Perlesukker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg har kjøpt sånne små delikatessepoteter og tenkte å ha disse i ovnen. Kan jeg kutte opp purreløk og bacon i småbiter og la dette surre sammen med potetene? Litt smør da også i tillegg eller hva? Noen?
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Ja for all del. Gjerne med litt olivenolje og hvitløk.
Villa Perlesukker Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Olivenolje og hvitløk mmm.... hvitløken kuttes i småbiter da eller la dem ligge hel innimellom om du skjønner
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Begge deler Enten eller. Har du de hele i ovnen blir de helt myke og utrolig gode! Eller oppkuttet så setter de smak på oljen som igjen setter smak på potene. It's your choice
Hopptetussa90 Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Mos hvitløken og bland den omgjengelig med oljen. Den kan ofte bli svidd om du hakker den opp i småbiter og legger den ved uten en god del olje. Svidd hvitløk smaker høgg og faenskap.
Villa Perlesukker Skrevet 26. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2010 Ok tok og kuttet det opp jeg...nam nam takk for tips skal spises sammen med kalv indrefilet....mmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå