veromoda Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Skulle nettopp på toalettet da jeg fikk øye på en stor lysgul geleklump i trusa, seig i konsistens, var dette slimproppen tror dere? Husker bare fra sist svangerskap at når slimproppen gikk da så kom det mye lys gul utflod, men det var mer ''flytende'' i konsistens enn nå, var ikke noe blod i den sist heller. Er 39+1. Fødselen startet en time etter at slimproppen gikk sist, det var 2 dager før termin. Kan jeg forvente fødsel den neste timen nå tror dere? Eller kan dette variere?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 om det var proppen som gikk kan det jo høres ut som men det kan ta ihvertfall en uke til fødsel.....gjerne to og fikk jeg beskjed om sist...jeg fødte en uke etterpå.... hadde ikke forventet å være gang om en time ihvertfall...men det kan jo godt være det skjer deg siden det har skjedd før... lykke til;)
Kuredu Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Første fødsel gikk slimproppen 4 dager før fødsel Andre fødsel gikk slimproppen samme dagen etter riene var etablert
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Min gikk fredag morgen...men jeg sitter her nå like tjukk for det, hehe... Ringte føden igår - kunne gå laaaang tid for det om... Men - siden du har tidligere erfaringer med dette kan det jo slå ut likt for deg denne gang også..... :) Krysser fingrene for deg siden du har kommet lenger enn meg - men jeg også vil...!!!!!!!!!!!!!!
Cat&Gullungene Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Skrev akkurat et liknende innlegg over (før jeg så dette;-))) Er også veldig nyskjerrig!!! Min gikk i går kveld, og var en halvfast, ganske stor, lysebrun klump (Mye, mye fastere enn vanlig utflod og slim, men likevel mindre fast enn jeg synes og huske den fra forrige gang. Samt mer brun i fargen).... Forrige gang tok det 3-4 dager til fødsel kom i gang. Er superspent nå!!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Kan jeg spørre hva dere mener med "stor" klump? For første gang i svangerskapet, kom det en litt stor dæsj med no seig gulaktig utflod.som ei skikkelig god snørrklyse liksom.. haha! Eller er dette bare vanlig utflod som kan ha samlet seg litt opp iløpet av natten. 3-4 cm lang kanskje og ganske smal. Førstegangs uvitende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå