Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Nikoline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer det i såfall sammen med Niklas, eller blir det litt too much?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Navn er smak og behag, og hver enkel må velge det de liker selv :)!Personlig så tenker jeg alltid på røyketyggis når jeg hører navnet Nikoline (selv om det er Nicotinell!). Niklas derimot synes jeg er veldig fint!

Skrevet

Jeg synes Nikoline er veldig fint og vi vurderer det selv dersom det viser seg å være en lillesøster i magen. Er litt usikker på om det er for spesielt, men det er jo blitt et mer og mer vanlig navn har jeg inntrykk av.

Skrevet

det er selfølgeleg dåke som må like det.det er det viktigeste.

men for meg er det et dyre navn.tenker på mitt døde marsvin;)

men velg det visst dåke liker det :)

alle folk liker forskjelige navn

Skrevet

Jeg syns det er kjempe fint:D Mange kvinner langt bak i selkta mi som hadde det navnet:)

Mi tippoldemor hetta nikoline sofie, min mormor hetter Sunneva sofie, så hvis vi fikk jente skulle hun hete Sofie:) Men denne gang ble det gutt:)

Skrevet

Jeg får også assosiasjon til røykeplasteret. Niko-navn er ikke favoritter.

Skrevet

Jeg liker ikke Nikoline, og syns det blir too much sammen med Niklas! Syns Niklas er et fint navn da :) Men, ikke bry dere om hva andre mener viss dere liker det selv :)

Skrevet

Synes det er kjempe fint. Men vi har en Nikolai, så vi velger ikke det - blir kanskje litt fantasiløst, men om det hadde vært tvillinger så hadde det gått:-D

Klarer ikke å bli enige om navn til jenta i magen, så kanskje vi ender opp m Nikoline:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...