Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hvilken barnevogn har dere som bor i Oslo? - og hvorfor kjøpte dere den? Hva er positivt med vogna deres, og hva er negativt ? Må finne meg en vogn rimelig kjapt! ..Er ikke ute etter å kjøpe brukt, så trenger ikke legge inn en anonnse;)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Jeg kjøpte Simo duo vogn, Fikk barn i april og tenkte at om bagvognen skulle vare helt frem til sommeren igjenn trengte jeg en stor vogn med plass til pose. Jeg er ikke fan av 3 hjulinger.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Mountain buggy. Triller som smør, og stødig på tross av re hjul. Min erfaring er at de blir lei av å kun ha mulighet til å ligge, og dermed blir lei av bagen før de fysisk er for store til den. Dermed er det lurt å ta utgangspunkt i sportsvogndelen, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Brio Happy Duo. Lett og fin. Stødig for all slags underlag. Så kommer an på hva du skal brue vogna til også. Er det by og shopping, el turer i tillegg? Bør satse på 4 hjul om du ønsker å kommee deg frem i all slags vær og terreng. Nå jeg er i skogen å ser de som svetter og sliter seg frem m 3 hjulinger som i tillegg holder på å velte over hver rot, er jeg lykkelig over å ha valgt 4 hjul denne gangen også. Tenk bruk og terreng når du sskal kjøpe vogn. Duo er også lurt, da det er letteren enn kombi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå