Gå til innhold

konsekvenser for en 14 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva gjør jeg nå?

kort fortalt så har jeg en 14 åring som lyger en del,vet mye av dette er for åhevde seg bland andre og være tøffere enn han er,vi har snakket mange ganger om dette og har forklart at dette akseptere vi ikke,vi har fortalt om konsekvenser han kan få hvis han fortsetter hva hvordan andre ser på dette.men likevel så forsetter han.han sliter med andre ting også men det har ikke noen sammenheng med dette.

I dag sprakk bobla helt da jeg fikk mel på facebook av en kamerat da han spør meg om sønnen min virkelig hadde vært med på det og det?

vi fikk litt sjokk og fikk konfrontert han med dette.enden på visa var at han måtte ringe til kameraten og si at han hadde løyet,Dataen tok vi fra han og siden så ble han sendt opp på rommet.der har han sittet siden i dag tidlig med untak av å spise middag.han har ingen ting å gjøre på der inne og nå lurer jeg på om vi har reagert for kraftig?hva hadde dere gjort i en slik situasjon?ikke si at vi skal snakke fint med han for vi har prøvd det maaaange ganger

blir glad for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig alder. Her er eldste 13 år, og ikke så lett med tennåring i huset for første gang. Satser på at det blir enklere for hver gang?? :-)

Er sikkert forskjellig, men her hjelper det ikke å kjefte. Merker jenta mi "knyter" seg med engang. Men, nå har vi hatt de helt store intrigene på en stund.

Data er jo surt å miste, og strengere innetider kan jo svi. Det at han ikke får være med på diverse ting også vil jeg tro.

Ellers må en vel bare snakke og atter snakke. Til slutt må det jo gå inn. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...