Villa Perlesukker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hoho da har min nye Miele vaskemaskin og tørketrommel kommet i hus. Skal jeg ta vare på de andre og ha dobbelt opp? Vi kan selge men trenger ikke å selge...har plass til begge. Noen der ute med 3-4 barn som har 2 vaskemaskiner? Eller blir det too much? Jeg ser nemlig bare fordeler her.... hihi
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 haha.. Du er gal, Gulesider tihi.. Nei, altså. Det kan vel være kjekt med to kanskje..? hehe.. Ingen gode råd om hverken det ene eller andre fra meg, dessverre. Jeg ser ikke behovet for vår del. Men vi har jo foreløpig bare to barn... Kanskje jeg hadde endret mening hvis jeg hadde hatt flere
It's all about me Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Har 3 barn og to vaskemaskiner, en tørketrommel og ELSKER det. Å sette på maskiner i slengen er så godt at det ikke kan beskrives. Så behold den gamle, du vil ikke angre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg har drømt at jeg har hatt 2 vaskemaskiner mang en gang, og herrefred så deilig det var! Så bare ha den, du ;o)
☆Monkey Business☆ Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Oooooooh....jeg har bare to barn, men skulle gjerne hatt en vaskemaskin til
Villa Perlesukker Skrevet 26. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2010 Ååå takk for svar jenter. Jeg begynte å tro jeg kanskje ble litt kravstor her....men jeg tror vi beholder begge deler. Jeg vasker og vasker og vasker og vasker... Og stinen: jeg er nok på grensen til gal hehe.... men seriøst hvis du hadde visst hvor masse skitne klær 5 barn produserer så hadde du skjønt det hehe
Gjest Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 En venninne av meg med 7 barn sier at det hadde vært totalt uaktuelt å ikke ha minst 2 vaskemaskiner... Så jeg synes du bør kunne kvalifisere til å ha 2, Gulesider ;-)
Tante Blås Squaw Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Kjenner at jeg sikler litt ved tanken på to maskiner.... :oD
Myrk Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Behold begge. Må innrømme at jeg til tider har savnet tiden på studentby, der jeg kunne sette på 7 maskiner på en gang... Og det var før vi fikk barn. Nå har jeg ikke plass til tørketrommel en gang
Odine! Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Har du nok strøm til å ha alle maskinene på samtidig, da? Hos oss så må jeg trekke ut varmtvannsberederen hvis jeg skal ha både vaskemaskin og tørketrommel på samme tid...
Gjest Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 Haha, jeg må bare flire av noen av disse svarene. To vaskemaskiner høres fullstendig fabelaktig ut.
Gjest Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 3 barn og 2 vaskemaskiner her!Fantastisk!!
BettyB00p Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 Nei da ;-) I den perfekte verden har alle to vaskemaskiner og klarene kommer tilbake i skuffer helt av seg selv ;-) Grattis med nytt utstyr!
mai mammaen til to Skrevet 26. september 2010 #14 Skrevet 26. september 2010 høres ut som drømmen. vi har bare 2 barn men føler jeg vasker i ett. hadde vært fabelaktig med to maskiner..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 26. september 2010 #15 Skrevet 26. september 2010 Jeg kan forestille meg det.. Blir jo mer enn nok skittentøy med TO!! hehe.. Du må jo ha uendelig med møkkete tøy til enhver tid! Kos deg med vaskemaskinene, Gulesider
ellen-propellen Skrevet 26. september 2010 #16 Skrevet 26. september 2010 Om dere er ekstremt møkkete som vi er: vært i stallen tøy,jakt tøy,hestens vaskbare utstyr, fulle av søle dresser osv, da ville jeg beholdt den gamle maskinen til dette tøyet.For uansett å rent det ser ut,så mistenker jeg at rester blir liggende igjen i maskinen. Når jeg får vaskerom eller grovkjøkken da SKAL jeg ha en vaskemaskin til slikt. Ellers tviler jeg på det er veldig tidsbesparende ned 2 maskiner.Det skal fortsatt sorteres,tørkes,brettes,legges bort og alt det der. Jeg vasker heller en vask hvere dag,så topper det seg nesten aldri:-)
Sånn kan det gå Skrevet 26. september 2010 #17 Skrevet 26. september 2010 Vi har en vanlig og en stor vaskemaskin og en tørketrommel. Den store maskinen er kjekk til større ting som dyner etc og om det har hopet seg opp med vask. Så det er greit å ha to maskiner, men har brukt bare den ene også i perioder og det har også fungert helt greit. Vi kjøpte ikke større ekstra maskin og tørketrommel før etter at vi hadde fått alle 8 barna og greide oss også helt fint før den tid. Så konklusjonen er vel at det er "kjekt å ha", men ikke noe must for oss i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå