Gå til innhold

To vaskemaskiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoho da har min nye Miele vaskemaskin og tørketrommel kommet i hus.

Skal jeg ta vare på de andre og ha dobbelt opp?

Vi kan selge men trenger ikke å selge...har plass til begge.

Noen der ute med 3-4 barn som har 2 vaskemaskiner? Eller blir det too much? Jeg ser nemlig bare fordeler her....

hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. Du er gal, Gulesider :D tihi..

Nei, altså. Det kan vel være kjekt med to kanskje..? hehe.. Ingen gode råd om hverken det ene eller andre fra meg, dessverre. Jeg ser ikke behovet for vår del. Men vi har jo foreløpig bare to barn... Kanskje jeg hadde endret mening hvis jeg hadde hatt flere :P

Skrevet

Har 3 barn og to vaskemaskiner, en tørketrommel og ELSKER det.

Å sette på maskiner i slengen er så godt at det ikke kan beskrives. Så behold den gamle, du vil ikke angre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har drømt at jeg har hatt 2 vaskemaskiner mang en gang, og herrefred så deilig det var! Så bare ha den, du ;o)

Skrevet

Oooooooh....jeg har bare to barn, men skulle gjerne hatt en vaskemaskin til :P

Skrevet

Ååå takk for svar jenter. Jeg begynte å tro jeg kanskje ble litt kravstor her....men jeg tror vi beholder begge deler. Jeg vasker og vasker og vasker og vasker...

Og stinen: jeg er nok på grensen til gal hehe.... men seriøst hvis du hadde visst hvor masse skitne klær 5 barn produserer så hadde du skjønt det hehe

Skrevet

En venninne av meg med 7 barn sier at det hadde vært totalt uaktuelt å ikke ha minst 2 vaskemaskiner...

Så jeg synes du bør kunne kvalifisere til å ha 2, Gulesider ;-)

Skrevet

Kjenner at jeg sikler litt ved tanken på to maskiner.... :oD

Skrevet

Behold begge. Må innrømme at jeg til tider har savnet tiden på studentby, der jeg kunne sette på 7 maskiner på en gang... ;) Og det var før vi fikk barn. Nå har jeg ikke plass til tørketrommel en gang :(

Skrevet

Har du nok strøm til å ha alle maskinene på samtidig, da?

Hos oss så må jeg trekke ut varmtvannsberederen hvis jeg skal ha både vaskemaskin og tørketrommel på samme tid...

Skrevet

Haha, jeg må bare flire av noen av disse svarene. To vaskemaskiner høres fullstendig fabelaktig ut.

Skrevet

Nei da ;-) I den perfekte verden har alle to vaskemaskiner og klarene kommer tilbake i skuffer helt av seg selv ;-) Grattis med nytt utstyr!

Skrevet

høres ut som drømmen. vi har bare 2 barn men føler jeg vasker i ett. hadde vært fabelaktig med to maskiner..;)

Skrevet

Jeg kan forestille meg det.. Blir jo mer enn nok skittentøy med TO!! hehe.. Du må jo ha uendelig med møkkete tøy til enhver tid!

Kos deg med vaskemaskinene, Gulesider :D

Skrevet

Om dere er ekstremt møkkete som vi er: vært i stallen tøy,jakt tøy,hestens vaskbare utstyr, fulle av søle dresser osv, da ville jeg beholdt den gamle maskinen til dette tøyet.For uansett å rent det ser ut,så mistenker jeg at rester blir liggende igjen i maskinen.

Når jeg får vaskerom eller grovkjøkken da SKAL jeg ha en vaskemaskin til slikt.

Ellers tviler jeg på det er veldig tidsbesparende ned 2 maskiner.Det skal fortsatt sorteres,tørkes,brettes,legges bort og alt det der.

Jeg vasker heller en vask hvere dag,så topper det seg nesten aldri:-)

Skrevet

Vi har en vanlig og en stor vaskemaskin og en tørketrommel. Den store maskinen er kjekk til større ting som dyner etc og om det har hopet seg opp med vask. Så det er greit å ha to maskiner, men har brukt bare den ene også i perioder og det har også fungert helt greit. Vi kjøpte ikke større ekstra maskin og tørketrommel før etter at vi hadde fått alle 8 barna og greide oss også helt fint før den tid.

Så konklusjonen er vel at det er "kjekt å ha", men ikke noe must for oss i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...