Gå til innhold

Hjelp, hjulet på den nye vogna eksploderte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hentet vi vår nye Mountain Buggy vogn, og i dag skulle vi ta en tur for første gang. Mannen min ville pumpe litt luft i hjulene siden de hadde lite luft. Han pumpet bare litt og plutselig sa det PANG. Hjulet eksploderte og vi ble helt sjokka.

I morgen tidlig ringer jeg Babyshop der vi kjøpte den og hører hva de sier.

Tror dere dette går på garanti? Evt dersom det ikke går på garanti, tror dere de har ekstrahjul i butikken som vi kan kjøpe? Huff, hvordan skal vi klare oss uten vogn i flere dager? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...